Kolia i trampki?

Przyznaje się bez bicia, że za długo tutaj nie pisałam. Było to powodowane lenistwem i brakiem czasu na zdjęcia. Ale nie to jest tematem dzisiejszego wpisu. Muszę przyznać, że ostatnio znów moja szafa przeżywa śmierć kliniczną w moim odczuciu. Staje przed nią i mam wrażenie, że już wszystko było i nic do siebie nie pasuje. Nawet lumpeksowa zdobycz w postaci dzisiejszych spodni, nie zdołała jej odświeżyć. Choć muszę przyznać, że gdy zobaczyłam je w sh, nie dowierzałam... Czy to te spodnie, które jakiś miesiąc temu zwróciły moja uwagę na allegro? Tylko, że tam kosztowały jakieś pięć dyszek więcej.
Przyznam, że ten outfit jest połączeniem stylów, ale ja lubię łączyć trampki ze wszystkim. Aaa, nowością również jest kolia, którą dostałam od mojego chłopaka. Co prawda długo na jakąś polowałam to teraz po kilku założeniach jej wiem, że następna będzie złota i mniej sztywna, bardziej naszyjnikowa. I powiedzcie dziewczyny, blogerki czy w waszym mieście, gronie też nikt nie rozumie jej "fenomenu" ?


 Nawet moje pazury opanował szał na biało-czerowny motyw :) Szkoda, że do zdjęć nie wyjęłam czerwonego sweterka, byłby zestaw zupełnie jak na dzisiejszy mecz!





(kolia, t-shirt - h&m, spodnie - h&m(sh), zegarek,torba, pierścionek - allegro)

17 komentarzy:

  1. Takie tam zdjęcia przy cmentarzu ! Trzeba było sobie koło pomnika zrobić.
    : / Pozdro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulica jak każda inna :) Akurat wyszłam przed dom i tam zrobiłam zdjęcia. Widzisz na zdjęciach choć kawałek pomnika?

      Usuń
    2. Noo może i nie widzę ale i tak jesteś brzydka i głupia więc nie wiadomo czy za tydzień nie dodasz przy pomniku. !

      Usuń
    3. Jak te anonimy mnie dobrze znają :) Spokojnie, nie dodam takiego ;)

      Usuń
  2. you have an amazing blog. So inspiring.
    Hope you visit me and if you like we can follow each other?

    http://modacontagiante.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjemny zestaw:) Prosty ale z pomysłem, podoba mi się;)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  4. w którym sh ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Zestaw bardzo prosty i bardzo fajny.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki białej górze całość wygląda super ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. przeniosłam się na nowy adres, jeśli chcesz, to dodaj :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny zestaw jak dla mnie ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna kolia, mam podobną i pasuje do wszystkiego! super zestaw :)!

    OdpowiedzUsuń
  10. No u mnie z tą kolią to tak średnio, chyba musze kupić i trochę ponosić , żeby się do niej przekonać. Ale ogólnie cała stylizacja bardzo fajna moim zdaniem. A spodnie, niezły kąsek i to pewnie za grosze ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. piękną masz biżuterię, a zegarek jest powalający :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.