Mały przegląd

We wtorek przy okazji wycieczki szkolnej na uniwersytet łódzki, wstąpiliśmy do manufaktury. Mieliśmy tylko godzinkę, więc poświeciłam ją na przegląd oferty h&m (kiedy w końcu dostanę mój wygrany bon będę musiała zainwestować w coś z tego sklepu). Zrobiłam kilka przypadkowych, niekontrolowanych zdjęć tego co akurat zwróciło moją uwagę. Choć muszę przyznać, że nie było takiej rzecz, która by urywała przysłowiową 'dupę'.

 Standardowo i ta sieciówka nie zostaje w tyle, mając w swojej ofercie wszechobecne miętowe rurki.

 Dawno mnie tak torebka nie zadziwiła kształtem! Ta nie dość ze jest z jakiejś pianki, to jeszcze ma magnes w środku, przez co składa się na pół.

Materiał jakby piżamowy, ale wzory jak najbardziej mi się podobają.

Wszechobecne jest również ombre!

Takie szorty widziałam już gdzieś na blogu w wersji diy, sama chętniej bym też zaryzykowała pocięcie jakiś spodni zamiast płacić za tę wersję. 

Choć w swojej szafie posiadam t-shirt z motywem czaszki, przygarnęłabym i ten!


 Słynne szorty z kolekcji Fashion Against Aids.



 Myślałam nad jej zakupem, ale nie podobał mi się ten wytarty złoty i nie mam pewności jak ona by się trzymała na moich cienkich włosach...



 Były jeszcze w innych kolorach, nie przymierzałam, ale może zainwestuję w koleją parę okularów ;)

I tutaj piękny, letni, plażowy zestaw :)

No i jeszcze przypomnienie jak wyglądam. Wiadomo zakupy, wycieczka, więc zestaw musiał być przede wszystkim wygodny. No i pierwszy raz na blogu motyw Euro, który ogarnął całą Polskę! Piłkoszał!

Ps. Wybaczcie moje miny ...



(balerinki - atmosphere, spodnie, pierścionek - house, bluzka - ny, pasek - sh)

35 komentarzy:

  1. H&M jest OK:) To taki sklep - jak dla mnie - z którego trudno wyjść bez niczego albo kupionego, albo upatrzonego:)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Pewnie jakiś Lumpeks ! : DD

      Usuń
  3. wszystkie spodenkki są przepiękne ♥
    obserwuję bloga ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dosyć ciekawa jest ta nowa kolekcja,
    chociaż czegoś "wyjątkowego" jeszcze nie dojrzałam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj, chyba muszę się wybrać do H&M :D szkoda, że do najbliższego mam 80 km :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Szału nie ma ! staniki nie latają ! :D I <3 H&M!

    OdpowiedzUsuń
  7. wielki plus za TANGO 12 :))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Czyżbyśmy miały krzywe nóżki !? Pulchniutko to wygląda !!: //

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy Ty masz krzywe, ale ja na pewno nie :)

      Usuń
    2. Akurat ja mam proste a ty tak średnio ! Ale nie jesteś żadną chudzinką !! : /

      Usuń
    3. Jak się ujawnisz i pokażesz swoje nóżki to wtedy o tym pogadamy ;) Czy ja powiedziałam, że jestem chudzinką?

      Usuń
  9. Napisz na blogu coś o tym jak się czeszesz ! Pokaż kilka codziennych fryzur ! To będzie bardzo ciekawy post ! Czekam i pozdrawiam !: DD

    OdpowiedzUsuń
  10. prosty, luźny set, w świetnych kolorach, idealny na zakupy! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ombre ! <3 ...pięknie Ci w tej koralowej koszulce


    pozdrawiam

    Daggi

    OdpowiedzUsuń
  12. torebka boska. wracaj i kupuj :D

    Serdeczności,
    Lona
    http://lenalona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie wyglądasz
      zapraszam na nową notkę ;)

      Usuń
  13. Świetną masz torebkę ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Woow, such a great blog! I follow you now.:) You too?

    caramellacoco.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. jak ja kocham H&M, jest jedną z najlepszych siaciówek ;) wzięłabym torebkę ;)

    www.fashprank.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. fantastyczna kolekcja :))
    a Ty świetnie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczna jesteś ;) moją uwagę najbardziej przykuło zdjęcie $, spodenki są genialne ;o

    OdpowiedzUsuń
  18. no pełno super rzeczy teraz;D

    te wzorzyste szorty - szau;DD

    OdpowiedzUsuń
  19. jest wiele ślicznych rzeczy na które bym się skusiła ;) ale ceny ;PP

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo mi się podoba obecna kolekcja, jednak nie wszystko bym wybrała (wiadomo ;)). Ciuszki na jesień zapowiadają się ciekawie- mniej soczystości, więcej neutralnych barw :)


    Pozdrawiam!


    eva-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne ubrania , muszę w końcu się wybrać.;)
    Zapraszam do mnie;D
    http://mylifemydream-glambishion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Co to za opierdzielanie, renoma spada :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale super tu !!!
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  24. Olga gdzie są nowe posty się pytam ?
    Podnoszę Ci codzienne ten licznik wejść o kilkadziesiąt, a nic z tego nie mam, bo nie ma niczego nowego :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, lenistwo się wkradło :) Już dziś dodaje nowego posta :)

      Usuń
  25. nooo przydało by się coś nowego bo trochę nudyyy .: ///

    OdpowiedzUsuń
  26. W jakich cenach są te kopertówki w H&M?:))

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo podobają mi sie rozowe spodenki! ost w h&m kosztowaly ok 110zl.. drogoooo..

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo podobają mi sie te rożowe ost kosztowaly ok 110 zl drogo..

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.