Łódź

Wciąż nie mogę się zdecydować co do moich uczuć związanych z tym miastem. Z jednej strony ma ono swój niepowtarzalny klimat, a z drugiej strony jest tam tak wiele niezadbanych miejsc, obskurnych kamienic. Przez to, że mieszkam w o wiele mniejszym mieście, gdzie nie jeżdżą nawet tramwaje z ciekawością patrze na każdą taka starą maszynę. Mój zachwyt wzbudza również ciekawe graffiti na murach czy odmienna architektura. Jednak głównym celem mojej podróży tam zazwyczaj są zakupy i odwiedzenie sklepów ulubionych marek. Udało mi się kupić kilka rzeczy i dodatków, ale dziś Wam ich nie pokaże. Zobaczycie je od razu w zastawach, jeden z niedzieli już nawet mam gotowy.
Za to jeśli chodzi o dzisiejsze zdjęcie to trochę "screenów z mojego oka" i trochę mnie. Bluzkę, którą mam na sobie kupiła mi mamusia, więc nie było opcji, żeby jej nie przywdziać. Miałam jeszcze ze sobą granatowy sweterek, który komponował się z torbą, ale zapomniałam go założyć. Ogólnie wygodna i jeszcze raz wygoda!









(t-shirt - top secret, spodnie - h&m, torba - etorebka)

5 komentarzy:

  1. dawno nie bylam w Łodzi , musze sie wybrac ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz genialna torebkę :) i jak ładnie w łodzi!!!!


    Zostaw u mnie adres maila w konkursie na 100$ do Sheinside ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. o, fajnie wyglądasz!
    bluzka jest ładna. ;*
    pozdrawiam, Ola
    www.ciuszkifajnejdziewuszki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.