Pepitka

Tytułowy wzór nigdy nie był moim ulubionym. Choć kiedyś bardzo modny, kojarzy mi się głównie z występowaniem na tweedowych żakietach. Ja pokaże Wam go dziś w wersji koszuli. Kupiłam ją w zeszłe lato w sh za 2,5 pln. Skusiła mnie głownie cena, no i poza tym miłość do wszelkich koszul. Dawno jej nie nosiłam, a teraz zdecydowałam się ze względu na to ze kolia mieści się pod jej kołnierzyk idealnie :)
Kolejną rzeczą wyciągnięta z dna szafy jest torba. Kupiona na wakacjach 2 lata temu we Włoszech i długo zapomniała. Pamiętam jak teraz gdy zobaczyłam ją na straganie wywoła u mnie zachwyt niczym jak teraz torebka od Louis Vuitton speedy 35, którą oglądam tylko w internecie. Cóż, błędy młodości, a może i nie skoro dziś ją wykorzystałam. Dodatkowo wierzę, że kiedyś jej ćwieki przydadzą mi się do jakiegoś nowego diy i zyskają nowe życie.









(koszula - vero moda, torba - no name, kolia - h&m, zegarek - allegro, buty - converse)

36 komentarzy:

  1. kocham twoje włosy <3 świetna stylizacja,okularki świetnie pasują do kształtu twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja osobiście lubię pepitke, mam z nią jakieś dobre wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię pepitkę,ale nigdy nie widziałam takiej koszuli,bo zwykle pepitka kojarzyła mi się ze spódnicą :) Świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo proszę natknęłam się na bloga NAJLEPIEJ UBRANEJ DZIEWCZYNY W SZKOLE która wszystkich mierzy i ocenia według swojej własnej miary nie licząc sie z opiniami ludzi na swój temat. Otóż aby było na temat wypowiem się o outficie :) Nie podoba mi się zestawienie złotej kolii z conversami to dwa różne światy które do siebie nie należą, jak można popełnić taką gafę !ale cóż nawet "najlepszym" się zdarza ;> Twoje zestawienie połączyła bym ze szpilkami nude a co do torebki masz racje błędy młodości ale jak to się mówi człowiek uczy się na błędach jednak nie wszyscy :) czas najwyższy ćwiekom podarować nowe życie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe... ani ja ani nikt z tego co wiem nie uważa mnie za najlepiej ubrana w szkole :) Tak masz racje, nie liczę się z opiniami ludzi takich jak Ty, którzy mnie nawet nie znają, a oceniają charakter. Jeśli chodzi o outfit: Mam na sobie srebrną kolie. Dwa odmienne style też można łączyć, to kwestia gustu. Nie uważam to za gafę. Na pewno do szkoły będę chodzić w "szpilkach nude" ...

      Usuń
    2. Nie powiedziałam że jesteś najlepiej ubrana, to był sarkazm. Nie liczysz się z opiniami ludzi którzy Cię nie znają a oceniają, więc jakim prawem ty oceniasz innych jeżdżąc po nich wzrokiem a czasem niemal ich połykając :) Dla mnie to gafa ale tak to jest jak sie nie umie przyjmować krytyki :)

      Usuń
    3. Jak Anonimowy taki cwany to moze sie chociaz przedstawi?:)

      Usuń
    4. anonim ma rację...

      Weronika

      Usuń
    5. Aleksandra Chachula29 czerwca 2012 22:32

      Moze czasem warto spojrzec najpierw na siebie Weronika?

      Usuń
    6. patrze na siebie :)

      Usuń
    7. czy ktoś coś tu mówił o ideale? nie ma ideałów

      Usuń
    8. No wlasnie dlatego, ze jak madrze w koncu stwierdzono, Olga tez nim nie jest? Wiec czepiajcie sie prosze jak juz stroju, a nie charakteru, zachownia czy tego jak Ona na kogo patrzy... bo nie w tym tutaj rzecz, czy sie myle?

      Usuń
    9. hm, z poprzednich postów raczej nie widać, żeby Olga "nie przyjmowała krytyki", po prostu każdy ma swój styl, swoje zdanie, zawsze coś komuś nie będzie pasować, nie sposób wszystkim dogodzić ;)

      Usuń
  5. pięknym kształtem paznokci i ich kolorem to mnie dziś kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam taką samą torbę tylko w lekko różowym kolorze :) świetnie wyglądasz :) obserwuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. I cisza ANONIM już nic nie powie gratulacje !!!! najlepiej tak. dobrze ,ze masz taka opcje 'anonim' bo takto nikt się nie odważy powiedzieć nikomu ,a TY Oldze tego w twarz bo jest TAK SZALONA ,że aż wygarnęłas jej to wszystko na blogu:/ wow jesteś mega !!!!!!!!!!!!!!!!!A WGL WSZYSCY SA MOCNI TYLKO JAK NIKT NIE WIE KTO KIM JEST ,spiredalam z polski ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. koszulę masz niesamowitą:)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja uważam połączenie takiego naszyjnika z conversami jako udane, zresztą sama tak połączyłam w najnowszym poście, mam nadzieję, że to nie przestępstwo! anonimy sa takie zabawne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi sie wszystko oprocz torebki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystko mega. mialam identyczna torebke i ja wydalam bo w niej nie chodzilam.. teraz bym nie popelnila tego bledu. :((
    oddaaj mi swoje wlosy i paznokcie ;D
    obserwuje i licze na rewanz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Koszula jest fantastyczna! ;) A połączenie kolii z trampkami, jak najbardziej tak :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wieczór jest a postów nie ma... mogłabyś zacząć je częściej dodawać.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie chce się wtrącać, ale mi też nie podoba się to jak świdrujesz po innych wzrokiem..każdy powinien zająć się sobą, a nie tylko patrzeć kto jak wygląda i obgadywać. To jest już liceum i każdy powinien się już trochę ogarnąć i stonować moim zdaniem. Nie chce Cię urazić, aczkolwiek mogłabyś trochę mniej czasu poświęcać na zajmowanie się nie swoimi sprawami i obrabianiem komuś dupy...nie ma ideałów i sama też nim nie jesteś więc po co to wszystko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wierze normalnie, że obcy ludzie znają mnie tak dobrze, jeśli nawet nie najlepiej :)

      Usuń
  15. świetna koszula, naszyjnik i ten czarny pierścionek... w ogóle całkiem przyjemny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.