W moim stylu

Dziś zestaw zupełnie w moim w stylu. Co prawda nie jest on jeszcze do końca określony, ale ważne, że idąc tak ubrana ulicą czułam się pewnie i komfortowo. Głównym elementem miały być nowe spodenki i to do nich dobierałam resztę. Już wiem, że tego lata większość par będzie musiała mieć wyższy stan, aby nie pokazywać choćby pępka. Do tego tak jak tu bokserka i cienki sweterek, bo upału niestety tego dnia nie było. Jednak do zdjęć na chwilę zdjęłam go aby pokazać wersję bez. Pewnie ktoś powie, że torebka niekoniecznie pasuje i chyba się z taką osobą zgodzę. No, ale to jest moja jedyna torebka w jasnej barwie. Oho! Znów narzekam na brak tej części garderoby, co oznacza? Poszukiwania czas zacząć!










 (sweterek - bershka, bokserka,spodenki,kolia,bransoletki - h&m, torebka - cubus)


26 komentarzy:

  1. najlepsze ! *.* ale dawaj następnego posta :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne :) Bardzo się podoba :D aż miło popaczeć xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze? Ładnie, ale nie oryginalnie. Mnóstwo dziewczyn chodzi podobnie ubranych, Ameryki nie odkrywasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim mieście jeszcze nie widziałam tak ubranej dziewczyny :) Nawet nie dostrzegłam u kogoś choćby podobnej kolii (naszyjnika) :)

      Usuń
    2. Te, te, synek . . . Uważaj se

      Olga outfit świetny :)

      +1

      Usuń
    3. Nie miałam na myśli koli, bo rzeczywiście jest nietypowa. Chodziło mi o ubrania.

      Usuń
    4. No zgadzam sie z anonimem , teraz każda dziewczyna nosi krótkie spodenki i koszulki w tym stylu . !: P

      Usuń
    5. Zależy jeszcze jakie są te spodenki i bluzki :) Jeśli wiele dziewczyn tak wygląda to plus ode mnie dla nich :)

      Usuń
  4. Bardzo fajnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zestaw ogólnie Fajny , ale starsznie cię poszerzają spodenki a torebka faktycznie nie pasuje .: P Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za opinie :) To "poszerzenie" może być winą zdjęć ;)

      Usuń
    2. Nie mówię , że nie ! Ale zestaw Fajny ! Bardzo mi się podoba ! : D Pozdrawiam .

      Usuń
  6. jak dla mnie to świetny zestaw -
    sama się podobnie ubieram na codzień. ♥
    obserwuję. ;***
    ps. torebka całkiem nieźle wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  7. wg mnie spodenki i kolia są najlepszymi elementami tego outfitu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudna kolia, w mojej szafie znajduje sie taka złota;)
    pozdrawiam i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  9. moim skromnym zdaniem torebka tu jak najbardziej pasuje !:))
    świetnie wyglądasz,twój look jest taki nie wymuszony i świeży.
    Po za tym masz genialną figurę !
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz super, podobają mi się kolory :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. kolorystyka jest świetna! no i przede wszystkim naszyjnik ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny zastaw, ale ja lepiej bym sie czula do tego na obcasach i w marynarce:)
    obserwuje i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. baardzo fajnie.. :)

    Na moim blogu organizuję rozdanie w którym do wygrana jest wybrana przez siebie rzecz ze sklepu odzieżowego. ;) Zapraszam Cię serdecznie, miło mi będzie, jeśli zostaniesz ze mną dłużej. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. widzę, że u Ciebie pastelowo :) szorty i sweterek piękne :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za komentarz!
    Stylizacja fajna, prosta ale ten naszyjnik trochę za ciężki ,jak dla mnie, do tego letniego zestawu ;)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.