14072012

Jednak trendy doganiają nas wszystkich. Niby nie broniłam się przed sportowym motywem (klik) wylansowanym przez Isabel Marant, ale nigdy też o niego nie zabiegałam. Wyprzedaże zrobiły swoje i nakłoniły mnie do nie do końca kontrolowanego zakupu. Teraz nie żałuje i czuję, się w tej koszulce bardzo dobrze. Do tego złotego nadruku idealnie wpasowała się też złota kolia, która niestety jest inna niż zamawiałam, ale trudno. Innym nie polecam kupować, bo strasznie kuje w kark, a ja już się zastanawiam jak ją przerobić. 
Żeby trochę ożywić look dodałam elementy neonowe. Własnie dzięki nim kupiłam tę torebkę. Bez nich byłaby kolejną, nudną podróbką. Jeden element z listy na jakiś czas odhaczony! 
Aby wpisać się idealnie w trendy powinnam założyć delikatne sandałki z cienkimi paseczkami, ale z braku laku mój chłopak doradził mi szpilki. 

PS. Przed wyjściem jednak zdjęłam brązowy pasek.








(bluzka, torebka - ny, spodnie - house, buty - deezee, kolia - iloko)

29 komentarzy:

  1. Jak zawsze świetnie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się :) Jakoś inaczej wyglądasz na tych zdjęciach, tzn buzia jakby inna osoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodawaj częściej te posty a nie się opiedalasz jak Ada a jej nie wypada :D

    OdpowiedzUsuń
  4. naprawdę, pięknie wczoraj wyglądałaś:) nawet bez zbędnych udziwnień outfit może wyglądać ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  5. A na żywo jeszcze zdecydowanie piękniej. :)
    S.

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny secik :) śliczne buty <3

    OdpowiedzUsuń
  7. outfit boski! a gdzie wybierasz się na studia? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie wiem, mam czas na przemyślenie tego :)

      Usuń
    2. A na co sié dostlaa?:)

      Usuń
    3. Mam 18 lat i jeszcze całą klasę maturalną przed sobą ;)

      Usuń
  8. Co prawda nie przepadam za sportowymi stylizacjami, ale jest nieźle. Bardzo ładne spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak dla mnie bardzo fajnie;)

    zapraszam:):):)

    http://vixen1990.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam kolory nude, twój zestaw przypadł mi bardzo do gustu :)
    jeśli masz czas, wpadnij do mnie, dopiero zaczynam, może dałabyś mi kilka cennych rad? z góry dzięki :)

    www.jgirlj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Czemu nie ma zdjęć stroju chłopaka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój chłopak ma kontuzję kolana, nosi ortezę i chodzi o kulach, więc ciężko byłoby mu zrobić zdjęcia na bloga :)

      Usuń
  12. Mogłabym się tak na Ciebie patrzeć i patrzeć:) Jesteś słodka i ten outfit jest mega:P
    Dodaję Twojego bloga do obserwowanych.



    P.S. KOCHANA ZACHĘCAM CIĘ DO UDZIAŁU W MOIM CANDY-ROZDANIU:) DO WYGRANIA SŁODKA BRANSOLETKA: http://mniucha.blogspot.com/2012/07/niuchowe-i-natajkowe-candy.html


    BYŁABYM CI BARDZO WDZIĘCZNA GDYBYŚ WZIĘŁA W NIM UDZIAŁ, PONIEWAŻ JEST BARDZO MAŁO CHĘTNYCH:(

    OdpowiedzUsuń
  13. kiedyś chyba pisałaś post o jakimś czymś do wybielania zębów, pomógł? bo chyba tak?:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam,post o tym - http://fashionsblackmail.blogspot.com/2011/08/biaa-pera.html i http://fashionsblackmail.blogspot.com/2011/08/kwiaty-po-raz-pierwszy.html i http://fashionsblackmail.blogspot.com/2011/09/nieznajoma.html :)

    A efekt, który widzisz na tych zdjęciach to głownie zasługa licówek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tm robiłaś te licówki? ile to kosztuje?

      Usuń
    2. Tak, w tm. 200 zł za jednego zęba :)

      Usuń
  15. przepiękne buty :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. OLGA!PEWNIE ŻE PAMIĘTAM,DZIĘKUJE CI BARDZO!MASZ ŚWIETNEGO BLOGA NA PRAWDĘ!
    XOXO BĘDE ZAGLĄDAĆ!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie! Podoba mi się wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. też kiedyś broniłam się przed sportowym motywem na koszulkach :) ale teraz strasznie mi się podobają, przede wszystkim biała koszulka z czarnymi cyframi <3
    buty i torebka niesamowite :)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  19. Super wyglądasz! Oczywiście blog obserwuję:)

    www.day-mn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.