Come with me!

Powiem wprost: Z tego zestawu jestem mega dumna. Wstałam rano i zaczęły się codzienne rozważania nad ubiorem. Nie mogło być to coś zwykłego, bo wybierałam się na zdjęcia do Chachułki. Na pomoc przyszła mi szafa rodziców i skarb sprzed sezonu. Mówię tutaj o spódniczce, która wcale nią nie jest. W pierwotnej wersji jest to top tuba (dla mniej wtajemniczonych link). Natomiast ja ściągnęłam ją w dół i się zaczęło. Wiedziałam, że chce całość utrzymać w jasnych barwach, stąd pudrowa koszula i nude balerinki. Dodatkowo na całe szczęście przypomniałam sobie o kopertówce, która uszyła mi mama i nie miałam okazji Wam jej jeszcze pokazać. Strasznie mi się podoba, ale żółty to nie mój kolor, tak więc próbuje namówić mamusię na więcej wariantów kolorystycznych - dotąd nieskutecznie.

PS. Nie wiem czemu na zdjęciach nie widać mojej opalenizny, a jestem z niej tak dumna...









(koszula - bsk, top/spódniczka -  h&m(sh), kopertówka - diy, pierścionek - iloko)
fot. Ola Chachuła

17 komentarzy:

  1. świetne energetyczne połączenie kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna stylizacja! Świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz! pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje moje moje fociunie!

    Pięknie nam wyszły Olga, zrobiłaś na mnie od razu wrażenie, wyłaniając się zza tych torów! :D

    :*

    OdpowiedzUsuń
  5. witaj Olga ;)


    gdybyś była zainteresowana na moim blogu trwa aktualnie konkurs z sheinside.com, gdzie do wygrania jest bon o wartości 100$, zapraszam :)

    http://apieceofmylifeloveandfashion.blogspot.com/2012/07/sheinside-giveaway-100.html

    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna koszula! :) pozdrawiam i zapraszam http://www.thingsinfashionland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. koszula do pozazdroszczenia :)

    http://sufferignorance.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. so cute outfit and you look so pretty!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo podoba mi się stylizacja, świetna kopertówka :)
    pozdrawiam i zapraszam na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie !
    kopertówka jest dobrym , mocnym akcentem :)


    Obserwuję i pozadrawiam


    magnesstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. koszula wspaniała :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Również posiadam tę koszulę, świetnie na tobie leży:)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.