Holiday

Od razu przejdę do konkretów, bo czas mnie goni i mija on zdecydowanie zbyt szybko. W zestawie, który mam na sobie wybrałam się w piątek do klubu. Główny element stanowi tutaj srebrna bluza, która jest moim drugim łupem z wyprzedaży. Nie jest ideałem, bo mimo rozmiaru xs muszę zakładać po nią biała bokserkę, aby nie było widać mi stanika. Jednak urzeka mnie w niej to plisowanie. Połączyłam ją z ulubioną marynarką, która już widzieliście, bo przecież ciuchy nie są na jeden raz. No i mam na sobie beżowe spodenki, choć nie na każdym zdjęciu je widać. 

Enjoy!








( bluzka, spodenki - h&m, marynarka- zara, balerinki - atmosphere, bransoletki - ny)
fot. Weronika

16 komentarzy:

  1. świetna bluzka i marynarka;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ła łA łi ła ale ładnie :) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za komentarz :) W piątek super wyglądałaś! :) Ostatnie zdjęcie - świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnio chciałam sobie kupić tą bluzkę, ale zrezygnowałam. Teraz żałuję, gdy widzę jak świetnie ją prezentujesz! pięknie wyglądasz! ;))

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja! czekamy na nowe hity:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. No nie. Nie pokazałaś paznokci. A właśnie na to czakałam ;(.......

    OdpowiedzUsuń
  7. stylizacja jest dziewczęca i bardzo mi się podoba :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna stylizacja:)
    podoba mi się Twoja marynarka.

    OdpowiedzUsuń
  9. marynarka wspaniała :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna marynarka i super bluzka!

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.