Houston, mamy problem

Kochani! Przy okazji ostatniego posta wyskoczył mi komunikat, że mój album na picasa jest pełny i nie mogę dodać więcej zdjęć. Nie wiem co mam z tym zrobić, bo przecież nie zamierzam zawiesić bloga. Inne blogerki przecież sobie z tym radzą, tylko pytanie jak? Co dziewczyny robicie? Na razie usunęłam kilka zbędnych fotek aby opublikować dzisiejszy post. Lecz ta sprawa nadal nie daje mi spać.

Co do fotografii poniżej. Niestety wszystkie z tych rzeczy już widzieliście, ale dziś w innym połączeniu. Największa innowacją jest bluzka, którą po obcięciu metki założyłam tyłem na przód. Uważam, że taka mgiełka wygląda równie dobrze co na plecach.

Mam nadzieję, do następnego!



(bluzka, spódniczka, torebka - ny, balerinki - atmosphere(allegro), okulary - iloko)

18 komentarzy:

  1. love wholeee look! <33

    http://therubberdoll.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie. Sama poluje na tą spódniczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw, bardzo podoba mi się spódniczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to może sie zaopatrz w dysk na który będziesz zgrywać zdjęcia, albo te zdjęcia które już są na blogu pousuwaj przecież i tak będziesz je mieć tutaj na stronie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dysku mi się mieszczą zdjęcia, spokojnie :) Gdy dodaje je na bloga, zapisują się w albumie picasa, który właśnie się zapełnił. A gdy usunę z niego jakieś zdjęcia to znikną one też z bloga :(

      Usuń
    2. Sprawdź w google pod hasłem 'limit na bloggerze', czy jakoś tak. Na którymś forum są sposoby, jak dziewczyny sobie z tym radzą.

      Usuń
  5. bardzo fajny set! :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz , zakochałam się w bluzeczce! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepieknie wyglądasz :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. trochę nudy na tym blogu....

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny zestaw:)

    www.day-mn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. swietna spodnicza ! ladnie zestawiona calosc ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.