Luzak

Dawno mnie tu nie było, od razu mówię, że nie z mojej winy. Cierpię na brak fotografa. Dlatego też dziś się uparłam i zdjęcia są na tarasie. Że zaczęły się wakacje nie będę informować, że upalna pogoda za oknami też nie. Lecz to własnie te powody decydowały o moim dzisiejszym stroju. Jest zupełnie na luzie i tak czasem ubrana też lubię chodzić. Bluzkę wyciągnęłam nawet nie wiem skąd, spodobały mi się jej wycięcia pod pachami. Nawet zamierzam ją bardziej pociąć, ale jeszcze nie wiem jak. Spodenki kupiłam kiedy jeans znów wracał do łask, a mało kto wpadał na to, że można je zrobić samemu. No i tym razem minimalistyczne dodatki. Paznokcie neony i tak latam po mieście :) Teraz zorientowałam się, że fajnie komponowałby się jeszcze stanik w takim jaskrawym odcieniu. Dopisze do niekończącej się listy potrzeb.






 (bluzka - troll, spodenki - new yorker, buty - puma(allegro))


15 komentarzy:

  1. I bardzo dobrze, że się uparłaś i jednak zrobiłaś zdjęcia! :) świetne okulary, paznokcie i t-shirt! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest jakaś masakra ! Te buty hahahah- Do czego Ci niby pasują ,porażka - najgorsza stylizacja .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moim zdaniem buty właśnie idealnie pasują, choć z praktycznym wykorzystaniem w taki upał to chyba nie za bardzo:D mi się bardzo podobają, reszta z resztą też;)

      Usuń
  3. świetnie, modnie i na luzie :))

    bardzo fajnie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hahahh ja też cierpię na brak fotografa! :) ;p
    Jakie masz świetne nogi!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. gdzie mieszkasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Tomaszowie Mazowieckim ;) Wybacz dokladnego adresu nie podam ;)

      Usuń
  6. super stylizacja .masz bardzo fajne włosy !;)

    OdpowiedzUsuń
  7. podobaja mi sie spodenki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. masz zamiar jeszcze kiedyś dodać posta na tego bloga????????

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.