Warsaw part 3

Niby wakacje i mam dużo czasu, ale tak strasznie zaniedbuje bloga, bo nie ma kto robić mi zdjęć. Okazja nadarzyła się wczoraj kiedy to znów odwiedziłam stolice. Tym razem nie chodziłam po sklepach, ale przeszliśmy się z Bartkiem do ogrodu Saskiego. Pokaże Wam zdjęcia,  które udało nam się zrobić. Dosłownie stawałam, 3 fotki i lecieliśmy dalej.
Co do stroju to już podobny widzieliście, więc nie będę się na jego temat rozpisywać. Jedyne co powiem, że było tak gorąco, że musiałam zdjąć rajstopy (co zobaczycie na zdjęciach).

Ps. Z powodu braku miejsca na Picassa po raz pierwszy zmniejszałam zdjęcia, nie przeszkadza to w oglądaniu?








(koszula, torba - ny, spódniczka - house, balerinki - atmosphere)

22 komentarze:

  1. Świetnie wyglądasz! Koszula jest mega:)

    Będzie mi miło, jeśli również do mnie zajrzysz:
    www.day-mn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniale wyglądasz!!!! megaaaaa <3
    pozdrawiam i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładna koszula <3 ZAPRASZAM!!! Trochę męskiej mody :) http://www.hausoferick.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. zdjęcie "we dwoje" najlepsze ! piękne . . .

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny zestaw! :) Koszula piękna!

    OBSERWUJEMY? ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Warszawa!! <3 zestaw przepiękny, bardzo podoba mi się Twoja koszula!

    OdpowiedzUsuń
  7. na początek powiem ze masz fajne okulary, po drugie - świetny strój. Po trzecie Warszawa źle mi sie kojarzy, poniewaz ostatnio tacy chlopacy przyczepili sie do mnie w pracy, truli mi zaptrzeproszeniem dupe 2 godziny i nie mialam pojecia co z nimi zrobic o.O

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta koszula jest prześwietna,autentycznie : O !

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna spódniczka! wybieram się do stolicy już od kilku lat i jakoś zawsze coś mi wypada ;p
    pzdr!

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądałaś super!
    jak masz tak piękne nogi to trzeba je pokazywać;p

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna stylizacja,spódnica i bluzka są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiesz... mieszkam już w Wawie prawie 3 lata i nadal nie mam zdjęcia z Pałacem Kultury :) a jeśli nie ma kto Ci robić zdjęć, to co nie piszesz do mnie! zawwsze by coś się wykombinowało. :D
    S.

    OdpowiedzUsuń
  13. Twój chłopak leży w domu bo ma coś z nogą a ty z jego bratem po warszawie ganiasz ...! Brak pytań . Współczuję mu takiej dziewczyny ja bym nigdy takiej nie chciał .:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam tak "dobrze" poinformowane osoby :) Jeśli Cię to tak bardzo interesuje to w Warszawie byłam własnie dla mojego chłopaka, żeby z nim pojechać na rehabilitację :)

      Usuń
    2. Hahahahahaahahah, Olga, nie mam pytań, co pompa!:D nie wierzę w ludzi, no po prostu no nie!
      Wiesz... chodzisz sobie ze mną po Wawce, a Arczi leży w domu:< co za ludzie!

      Usuń
  14. świetny zestaw;) super wyglądasz;p

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny zestaw, prosty ale piękny a do tego idealny na takie spacery! całość cudna;)

    OdpowiedzUsuń
  16. koszula świetnie się prezentuje ze spódniczką :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.