Casual

Dziś zwykły, letni zestaw urozmaicony dużą ilością biżuterii. Nie jest on zbyt wymyślny, ale to własnie tak chodzę ubrana gdy promienie słoneczne nie dają o sobie zapomnieć. Spódniczkę już widzieliście, bluzka też nie jest nowością, bo kupiłam ją już jakiś czas temu w ny. Obie rzeczy są wygodne i fajnie się komponują. Bardziej chciałabym się skupić na biżuterii. Naszyjnik i bransoletka pochodzą ze sklepu internetowego iloko. Ostatnio strasznie go polubiłam. Mają oni w swym asortymencie modne dodatki w dobrych cenach. Jedyny minus to ich trwałość, bo naszyjnik obroża z poprzedniego posta już zaczął tracić swój złoty kolor. Lecz coś za coś.










 (spódniczka - h&m(sh), bluzka, torebka - ny, biżuteria - iloko.pl, buty - deezee)


12 komentarzy:

  1. idealna stylizacja :) świetnie wyglądasz :) ale ci się trafiła ta spódnica w sh to na pewno za grosze co ? :) jest ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super naszyjnik i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a tak się właśnie zastanawiałam, czy zamówić kolię czy inną obrożę na iloko całą w 'złocie'... ale skoro mówisz, że tak szybko traci kolor to chyba zrezygnuję. Świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  4. widziałam Twojego chłopaka na mieście z jakąś dziewczyną.szli za rękę, nie byłam pewna czy to on, ale jak zobaczyłam jego zdjecia na blogu, to jestem pewna, że to on.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie gadaj... gdzie go widziałas?

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz, super naszyjnik:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja ,bardzo mi się podoba spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny kolor na paznokciach:)

    Pozdrawiam,
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  9. naszyjnik wspaniały :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.