Goodbye holidays

Nie wiem czy to dobrze czy źle, ale dziś kolejny strój, który składa się z ubrań z sh. W tym i poprzednim tygodniu wziełam się za odwiedzanie ulubionych lumpexów i są tego skromne efekty. Co prawda dwie rzeczy czekają na przeróbkę u krawcowej, ale już mam na nie pomysły.
Obiecałam pokazać tę sukienkę z trampkami i jest. To połączenie jest moim ulubioinym tego lata. Do tego założyłam jeansową kurteczkę. Długo szukałam tej częsci garderoby i uważam, że każda z nas powinna mieć podobną w swojej szafie gdyż jest strasznie uniwersalna. Ja już teraz wiem, że to nie ostatnia taka kurtka, planuje kupić jeszcze jakąś dłuższą na jesienne wieczory. Przygotowania do nowego sezonu czas zacząć.











(kurtka, sukienka - sh, torebka - ny, buty - converse, dodatki - iloko, allegro)

Do poniedziałku nie planuje już żadnych postów. Chyba, że chcecie zobaczyć mój mundurkowy stój na rozpoczęcie roku xd. Tym czasem życzę wszystkim uczniom dużo siły - nastały cieżkie dla nas miesiące. Do tego zaczynam również lekcje nauki jazdy, więc nie wychodzić w poniedziałek na miasto!

22 komentarze:

  1. I to mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta kurtka jest z sh ?! :O cudowne są te rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  3. gdzie chodzisz do sh?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzę do różnych secondhandów ;) Wchodzę praktycznie do każdego ostatnio.

      Usuń
  4. Przepięknie wyglądasz, świetne łupy z sh :D


    Martyna

    PS: Trochę się u nas zmieniło. Od teraz można odwiedzić dwa blogi:

    lifestylowo-modowy:
    ladiesteaparty.blogspot.com

    oraz kulturalny:
    ladiescoffeeparty.blogspot.com

    Zapraszamy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna sukienka :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super wyglądasz ale nie wolałabyś założyć do tego szpilek?;>
    świetna złota bransoletka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był już post ze szpilkami do tej sukienki http://fashionsblackmail.blogspot.com/2012/08/simple-dress.html. Tutaj cały "pic" polega własnie na trampach i innym stylu :)

      Usuń
  7. lubię takie połączenie kolorystyczne! wszystko jasne i świeże :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Visiting your blog is a good way to upgrade in fashion.

    OdpowiedzUsuń
  9. białe, niskie Conversy zawsze spoko!:D świetnie wyglądasz!

    Pozdrawiam,
    Rouge Lipstick

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygladasz rewelacyjnie, zreszta jak zawsze ;) dzis na rozpoczeciu to juz wg bosko!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz i życzę Ci oczywiście szerokiej drogi:)
    Obserwuję i zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  12. a tam goodbye ważne że pogoda jeszcze jakoś została :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wygladasz prześlicznie :) wspaniala torebka. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialna stylizacja! Sukienka buty i bransoletka ♥

    Pozdrawiam, i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna i zgrabna z Ciebie dziewczyna :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://whoneedschanel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta sukienka jest zdecydowanie za krótka :)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.