My caprice

Chwilę się zastanawiam nad wstawieniem tego posta, ale doszły mnie słuchy od czytelników, że chcą nowości, więc nie miałam wyjścia. Dziś kolejna odsłona bluzki koronki w moim wykonaniu. Tym razem kremowa i jest to drugi prezent od siostry. Latem cudownie się sprawdza z brzoskwiniowym bikini, które mam pod spodem. Nosiłam ją również z białym stanikiem i odsłoniętym ramieniem. Jest przewiewna i uniwersalna, ale najbardziej ją własnie lubię z tymi beżowymi szortami. Na co dzień zakładam do tego balerinki w podobnym odcieniu, ale przy okazji sesji zdecydowałam się na szpilki.






18 komentarzy:

  1. garb sie jeszcze bardziej,na pewno będzie wszystko lepiej na Tobie leżeć :) i nie ma to jak chodzić po gruzach w szpilkach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nauka czytania ze zrozumieniem się kłania. Przecież wyraźnie napisała,że na codzień zakłada do tego balerinki, a szpilki są jedynie ze względu na sesję zdjęciową.

      Mi się podoba, prosto aczkolwiek efektownie, przynajmniej jesteś ubrana a nie przebrana ;)

      Usuń
  2. a mi zdjęcia bardzo się podobają :) śliczna bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super zdjecia ;)
    pięknie wygladasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. beautiful shirt and shoes.
    follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczny sweterek! Świetna sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam pytanko masz bardzo ładną cerę, a używasz jakiegoś podkładu, czy nie bardzo? A można wiedzieć jakiego? Dobre ma krycie? Nie ma efektu maski?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja cera to chyba zasługa genów. Używam pokładu http://www.iperfumy.pl/FotoCache/view/4/bourjois/bou123w_kmup.jpg od bourjois :) Jego krycie? Dobre, ale bez rewelacji (nie ma efektu maski).

      Usuń
    2. Moja cera to chyba zasługa genów. - padłam.

      Usuń
  7. szpilki piękne :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Napisy na ścianach <3333333333

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz ! Ładna stylizacja , bardzo pasują Ci takie kolory !

    Pozdrawiam

    http://magnesstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.