Quick exit

Nigdy bym się nie spodziewała, że zestaw robiony na szybko może mi tak przypasować przez cały dzień. Gdyby nie to, że wieczorem zrobiło się chłodno mogłabym tak ubrana chodzić całą dobę.
Czasem zdarza mi się tak, że wizja tego co chciałam założyć rano kompletnie się zmienia. Wtedy ratuje się klasyka. Do bluzki , którą mam dziś na sobie długo szukałam niebanalnego dołu - "może szorty, ale jeansowe czy materiałowe" w końcu stwierdziłam, że klasyczna spódniczka tuba będzie najlepsza. Teraz patrząc wygląda to prawie jak sukienka, a nie jest :)









(bluzka - h&m (sh), spódniczka - ???, buty - deezee, biżuteria - iloko, torba - primark)

Długo się z tym zbierałam, ale w końcu jest. Zapraszam na mojego fan paga :)



17 komentarzy:

  1. Faktycznie wygląda jak sukienka :) A ten naszyjnik do tego wygląda rewelacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, idealnie dobrałaś spódniczkę <3
    zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne połączenie - proste a zarazem ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietna masz tę torebkę!

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna bluzka. uwielbiam połączenia ekstrawaganckiej części ubrania stonowanej klasycznymi kolorami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kobieco i elegancko, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. głupio już mi się powtarzać...ale nuda na maxa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się, weź załóż coś odważniejszego, nie mówię, że masz się obnażać czy coś po prostu jakieś bardziej wyraziste te ciuchy, coś nie oklepanego, bo od jakiegoś czasu wieje nudą...

      Usuń
    2. No to może spodoba Wam się kolejny post :)

      Usuń
  8. bardzo ładny zestawik, śliczna bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  9. cichooooo , teraz wygląda na przypakowanego :D

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.