Too short pants

Nadchodzący sezon szykuje nam powtórkę niektórych barw, jedną z nich jest bordo, burgund. Kiedyś już Wam pisałam, że poluję na spodnie w tym kolorze. Gdy weszłam do h&m-u w pośpiechu to one właśnie zwróciły moja uwagę. Wzięłam swój rozmiar i bez przymierzania kupiłam, bo przecież mam już podobny model. Nie przewidziałam tego, że mogą być długości 7/8. No, ale cóż mam nadzieję, że jesienią czy zimą tę różnicę zasłonie botkami lub kozakami.










(bluzka - h&m(sh), spodnie - h&m, okulary - iloko.pl, ear cuff - glitter)

21 komentarzy:

  1. kolor tak, ale nie do końca ten fason.

    OdpowiedzUsuń
  2. nos te okulary, bo takie tempe spojrzenie masz

    OdpowiedzUsuń
  3. zaczyna nudą zawiewać

    OdpowiedzUsuń
  4. Już trochę jesiennie, ale bardzo fajnie :) Uwielbiam takie proste, a jednocześnie efektowne zestawy :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. nuda,zgadzam się

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyglądasz, bardzo mi się podoba! Spodnie świetnie na tobie leżą:)

    Zapraszam do siebie na nowy post:
    www.day-mn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. mogłaś je przecież oddać, albo wymienić, nie za dobrze leżą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłam oddać, ale nie miałam jak się dostać do h&m-u w najbliższym czasie, bo u mnie w mieście nie ma tej sieciówki. No i poza tym kosztowały tylko 40 zł, więc je zostawiłam :)

      Usuń
  8. Swietny zestaw właśnie fajnie wygląda ta długość a w zime ocieplacze i botki i różnicy nie widać:)

    OdpowiedzUsuń
  9. te spodnie są normalnej długości, a nie 7/8 .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ktoś jest niski to dla niego są normalnej długości, dla mnie 7/8.

      Usuń
  10. Ładnie wyglądasz :)
    http://itsizabela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Spodnie bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. do jakich sh chodzisz?

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.