W zimnych barwach

Pamiętacie post o tytule "W ciepłych barwach"? Tym razem coś odmiennego. Mój styl wciąż ewoluuje i nadal nie potrafię określić swojego ulubionego koloru. Stąd własnie taka anomalia. Dziś pokazuje się Wam w zimnych kolorach i teraz gdy macie porównanie sami oceńcie kiedy wyglądam lepiej. Może dzięki Wam odnajdę swoje ulubione barwy, choć to chyba zależne jest głównie od sezonu i pasujących trendów, które zawsze wkradają się do mojej szafy czy tego chce czy nie.










(bluzka, spodnie - h&m, sweterek - sh, torebka - cubus, zegarek, pierścionek - allegro)

28 komentarzy:

  1. świetna bluzka :) wyglądasz rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  2. skarpety-NIE PASUJĄ! optycznie skracają Ci nogi. poza tym bardzo fajnie dobrane kolory

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wole mieć skrócone nogi niż spocone stopy ;)

      Usuń
  3. Bardzo fajna stylizacja! Świetna torebka i spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale nudą wieje..weź załóż coś nowego może w końcu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sory, ale nie stać mnie na coś nowego, brak funduszy :(

      Usuń
  5. bardzo ladnie wszystko przypadlo mi do gustu ;)


    podobaja Ci sie gorsety?

    u mnie do wygrania nowy STRADIVARIUSa

    http://paulinaablog.blogspot.com/2012/08/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylowo, a jednocześnie na luzie! Baaardzo podobają mi się kolory :)!
    Można zapytać ile dałaś za ten zegarek! Śliczny jest :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pamiętam dokładnie, ale około 30 złotych :)

      Usuń
  7. Całość wygląda naprawdę dobrze! :) Podoba mi się :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardziej w tych kolorach ;)
    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz, fajnie dobrane kolory i ogólnie dobra kombinacja :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam identyczny zegarek, tylko że mój kupiłam w Bułgarii :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Stąd własnie taka anomalia. - jeżeli już, to "anomalie". Mówi się np. anomalia pogodowe. ;) to liczba mnoga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim przypadku wystąpiła jednorazowa "taka anomalia", a mówi się "anomalie pogodowe". Odsyłam do słownika - http://slowniki.gazeta.pl/pl/anomalia

      Usuń
    2. Słownik ortograficzny:
      anomalia, tych anomalii, tym anomaliom - dziękuję za odesłanie, tylko bardziej mnie to upewniło :)

      Usuń
    3. To jak według Ciebie mam napisać? Stad własnie takie anomalie?

      Usuń
    4. Najodpowiedniej byłoby użyć innego słowa :)

      Usuń
    5. Nie mogłam niczego znaleźć co by określało takie odstępstwo od normy :(

      Usuń
    6. już na prawdę nie miałaś się do czego przypierdolić...

      Usuń
  12. Hello! I like your blog! Im following you now, if you like my blog, follow me back please.

    XoXo

    www.shoesandbasics.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna bluzka :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.