Autumn first time

Taka jesienna pogoda jak dziś mi pasuje. Samo słońce, zero deszczu. Idąc dziś kasztanową alejką już zerkałam pod drzewa aby znaleźć chociaż jeden owoc. Takie przyzwyczajenie z dzieciństwa.
Jeszcze dwa miesiące temu z obojętnością patrzyłam na wszelkie rzeczy moro lub zgniło zielone, a teraz? Buszuje po lumpexach szukając wzrokiem własnie tych barw. Parkę z dzisiejszego posta mam już od zeszłego roku i kto by się wtedy spodziewał, że teraz będzie in. Znów potwierdza się, że w szafie warto trzymać wszystko i nic nie wyrzucać. Wspomnę tylko jeszcze o butach, na model sztybletów też na początku patrzyłam krzywo i wydawało mi się, że moja stopa będzie w nich wyglądać na rozmiar 48. Ale tak to z moda jest. Znalazłam odpowiedni dla mnie model, choć po pierwszy wyjściu nie jestem zadowolona z jakości ich wykonania. Wiem, że są też dostępne na sequinshoes, ale uprzedzam w ich cenie zakup jest nieopłacalny. Reszta zestawu prosta, widzicie jak w formie użytkowej wygląda moje body :) Do tego sporo złotych dodatków tak jak lubię.












(body - top shop(sh), parka - h&m(sh), buty - zwykły sklep, biżuteria - iloko.pl, tutto, allegro, h&m)


19 komentarzy:

  1. taaa.. biżuteria najlepsza! :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż ciężko uwierzyć, że taka piękna parka jest z sh!:)

    Zapraszam do konkursu, gdzie możesz wygrać dowolnie wybrane buty!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne zdjęcia, buty cudowne, widzialam podobne na allegro, ale wydaja mi się bardzo zwykłe, a te Twoje sa bardzo ladne, w ktorym sklepie kupilas ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w Tomaszowskim sklepie "Step" :)

      Usuń
    2. bardzo dziękuję za informacje :) pozdrawiam :*

      Usuń
  4. Ale masz dlugie nogi, o czlowieku!

    OdpowiedzUsuń
  5. You look amazing! I loove your style and the acessorize is perfect <3
    Check my blog and maybe we can follow each other, Chance to change

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna parka noo i piękna biżuteria:)


    Zapraszam do nas na nowo powstałego bloga!

    Zuza.

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz bardzo ładnie, świetna parka!:)

    a ja myślę, że zdecyduję się na trzy no chyba, że zacznę bardziej zagłębiać się w asortyment sklepu ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna stylizacja ,wyglądasz cudnie :)
    + masz fajnego bloga ,obserwuję ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna stylizacja, biżuteria <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Niby prosto, ale stylizacja ma w sobie to coś! Charakteru dodaje na pewno biżuteria! ;)

    Pozdrawiam,

    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  11. So great post!!!
    You doing a great job here.

    WE can follow each ohter via gfc and bloglovin if you want :)

    Kisses

    Nicoleta

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuje za odwiedziny i tak miły komentarz :*
    cudowne dodatki <3

    pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. biżu super ! :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna parka! I bardzo przyjemny zestaw :)
    Pozdrawiam a w wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    cleartaste.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. biżuteria jest the best ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.