Limonka nadal hot?

Dziś głównym elementem są buty. Wiem, że lato już się kończy, ale dopiero teraz udało mi się takie sandałki dorwać w swoje ręce. Kończy się również sezon na neon... ale co zrobić z ciuchami czy dodatkami zakupionymi pod wpływem trendów? Zestawiać je ze stonowanym barwami, tak jak na przykład ja. Dlatego, że moje sandałki są też w takim kolorze... nugatowym dobrałam do nich blazer w podobnym odcieniu. Reszta jest prosta, ale takie zestawy z jeansami też lubię. Praktycznie zapomniałam, że mam taka dopasowana parę w szafie, która pasuje do wielu rzeczy. A najlepsze jest to, że kupiłam te spodnie w sh chyba rok temu :)
Pierwszy raz robiłam "loki" prostownica, moim zdaniem wyszło średnio, a Waszym?

Ps. A Wy lubicie jeszcze limonkę, neony?










(buty, torebka - ny, spodnie - sh(bershka), marynarka - nn, bransoletka - iloko)

13 komentarzy:

  1. mam te same buciki i jak dla Mnie są bardzo, ale to bardzo wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, strasznie wygodne! Całą noc przetańczyłam w nich :)

      Usuń
  2. oj tam - nie ważne co jest modne, tylko co się komu podoba :) Na tym polega budowanie własnego stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mogłaś zrobić zbliżenie na buty
    z daleka ich nie widać

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny codzienny zestaw! Super ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie niskie :( ale ładne, zestaw ok:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Loki średnie to fakt, ale ja również długo walczyłam ze swoimi włosami i w końcu po kilku próbach osiągnęłam zamierzony efekt. Tylko irytuje mnie Twoja grzywka na zdjęciach, która opada na oczy i patrzysz tak spod tej grzywy...
    A krój butów fajny, ale ja nienawidzę takiego obcasika grzybka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również irytowała moja grzywka podczas robienia zdjęć, chyba za słabo ją podkręciłam. Przy moim wzroście taki obcas jest zbawieniem :)

      Usuń
  7. klasyka zawsze na czasie

    zapraszam do mnie na wyprzedaż bokserek:)
    http://jestemtylkosnem.blogspot.com/2012/09/for-sale.html

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.