Lordsy

Sama sobie się dziwie. Szał na lordsy czy loefersy już minął, a ja swoja pierwsza parę kupiłam pod koniec lata, a pokazuje je dopiero dziś. Długo zastanawiałam się nad kolorem i zamówieniem na sklepie internetowym. W końcu zdecydowałam się na najprostszy model ze zwykłego sklepu w moim mieście. Do nich idealnie pasuje koszula w podobnym kolorze i ruda torba (jeśli ktoś dostrzegł, buty mają pomarańczowe krawędzie). Znów towarzyszy mi parka i coś czuje, że podzieli nas dopiero zima.
Trwają moje eksperymenty nad włosami i próby podkręcania ich prostownicą. Efekty poniżej oceńcie sami
:)









(buty - zwykły sklep, spodnie, koszula - h&m, parka - h&m(sh), torba - allegro, zegarek - timex)


Biorę udział w konkursie. Sprawdź czy podoba Ci się moja stylizacja i zagłosuj! <tutaj>

28 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz!!! ja uwielbiam leofersy:))fajna fryzurka;)

    OdpowiedzUsuń
  2. w którym sklepie dokładnie kupiłaś te lordsy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprzeciwko wieżowca :)

      Usuń
    2. gdzie to jest? :o

      Usuń
    3. obok Kwiaciarni, taki zwykły sklep :)

      Usuń
    4. Takie same są w sklepie na Mościckiego naprzeciwko banku :) są jeszcze inne wzory (z ćwiekami)

      Usuń
    5. Tak, zgadza się :) Też tam widziałam, ale nie było mojego rozmiaru :( Lecz uprzedzam, ze jaka niska cena taka słaba jakość.

      Usuń
    6. a jaka cena?

      Usuń
  3. mogłaś dać zbliżenie na buty. Nie powinnaś wciągać koszuli w rozciągnięte spodnie z gumką bo brzydko to wygląda. wisi wręcz to na Tobie jak na szkielecie. włosy ładne, pozy jak zawsze te same. całość wygląda kiepsko. Dobrze że założyłaś kurtkę. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodnie nie są rozciągnięte. Gdybym wyjęła koszule z nich też by to nie wyglądało dobrze, bo jest ona strasznie szeroka :)

      Usuń
    2. wybacz ale ja widzę co innego:) wcale nie jest taka szeroka:)

      Usuń
  4. Such a lovely look, honey!


    Nicole

    www.nicoleta.me

    GIVEAWAY on my blog!

    OdpowiedzUsuń


  5. u mnie do wygrania dowolny ciuch z kolekcji, zapraszam: http://madame-chocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. swietnie wygladasz !:D
    u mnie konkurs ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. lordsy jak lordsy ale jaka śliczna parka! i fryzura dopełnia całości. pięknie wyglądasz!

    Ściskam! Lona

    OdpowiedzUsuń
  8. coraz bardziej promieniejesz! tak trzymaj :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie połączenia! Całość wygląda świetnie! Piękna torba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny i w moim typie casualowy outfit.

    zapraszam do mnie : vinciaxs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz fajny, prosty, klasyczny styl, podoba mi się :)
    Pozdrawiam,
    http://whoneedschanel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Delikatnie i dziewczęco, cały urok dodaje upięcie włosów! Pięknie!! Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie na www.meetmyfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  13. podobają mi się:) + masz fajną torebkę :DD

    OdpowiedzUsuń
  14. Zestaw jest świetny! Mam identyczną koszulę tylko, że za 5zł i zastanawiałam się z czym by ją skomponować.. dałaś mi pomysł!:)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.