This is... retro?

Post miał ukazać się już w środę, ale zmęczenie wygrało. Dlatego spięłam się wczoraj i cyknęliśmy kilka fotek na szybko. Ten strój w pierwotnej, szkolnej wersji komponował się z trampkami i dużą torbą. Lecz pod wpływem chwili dobrałam do niego szpilki i nowa kopertówkę. Jest to kolejna rzecz zrobiona przez moją mamę (dziękuje:*). Dumna jestem również z dzisiejszych zdobyczy lumpeksowych - kuteczki, spódniczki i paska. Co prawda spódniczka wymagała skrócenia, ale kosztowała jedynie 2,7 pln! A pasek? 70 groszy! Teraz patrząc na zdjęcia widzę, że wkradła mi się do niego nutka stylu retro. W sumie dobrze się czułam w takim wydaniu, a to najważniejsze. Bez bicia przyznam się, że zapomniałam do zdjęć założyć biżuterii, przepraszam!








(kurtka, spódniczka, pasek - sh, bluzka - h&m, buty - primark, torebka - diy)

 Bonus!

21 komentarzy:

  1. ta spódniczka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kot Cie widocznie nie lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna torebeczka i buciki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna spódniczka i szpilki :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Od kiedy kawałki zszytego materiału to kopertówka?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od wtedy kiedy je się zszyje i wszyje suwak :)

      Usuń
  6. Super zestaw, buty są obłędne:)

    www.day-mn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Powinnas pomyśleć o tym żeby pokazać nam jak robi się takie kopertowki :) ta jest swietna i z chęcią bym taka chciała.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładniutką masz kopertówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdolna ta Twoja mama :D też chcę taką kopertówkę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Przykład na to, że w sh można znaleźć na prawdę świetne perełki. Kurtka i spódnica - rewelka! pozdrawiam :-)

    http://ideaforfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz olśniewająco, a buty i kopertówka <3


    Zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna kopertówka :)

    Pozdrawiam!
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  13. a w którym lumpeksie kupiłaś tą kurtke ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koło fili uniwersytetu łódzkiego :)

      Usuń
    2. oo jestem zaskoczona, zawsze myślałam że tam nic sensownego nie ma tylko same szmatki.
      A tak poza tym weszłam pierwszy raz na Twojego bloga i jestem pod wrażeniem rzeczy które znajdujesz w sh :)

      Usuń
    3. No ja też tam normalnie nie chodzę, pierwszy raz byłam :) Uprzedzam, Pani, która sprzedaje, wycenia odzież "na oko" gdy spojrzy na Ciebie :)

      Usuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.