Autumn colors

Takie barwy powoli stają się moimi ulubionymi. Wiem, że to stan chwilowy, dlatego próbuje uwiecznić go na wielu zdjęciach. Szukam teł do fotek, ale też sposobu jak pogodzić naukę z blogowaniem (dziś posta przygotowywałam 3 godziny). Mam tylko nadzieję, że późniejsza ponura, jesienna aura mnie nie dobije.
Dziś chciałabym poruszyć temat płaszczyka. Uważam, że każda z nas powinna mieć w swojej szafie taki beżowy lub czarny (choćby ze względu na uniwersalność). Ten, który mam na sobie, niestety nie należy do mnie, gdyż pożyczyłam go od siostry. Jednak strasznie mi się podoba i do tego pochodzi z sh! Praktycznie ideał. Ja najbardziej lubię te dwurzędowe z klapami i paskiem w talii, żeby podkreślał figurę, a nie robił z nas angielskiego detektywa.
Do tego postanowiłam zaryzykować i połączyłam panterkę na butach z paskami na sweterku, lecz w tych samych barwach, więc jest to małe zauważalne. W końcu modą trzeba się bawić i sprawdzać różne połączenia. Szkoda, że w tygodniu nie mam czasu na zdjęcia, bo wtedy zestawy były bardziej przemyślane...











Moje ulubione.

                  Polubcie mnie też na FACEBOOKU!

16 komentarzy:

  1. najlepszy post i najlepsze zdjęcia na tym blogu!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam taki sam płaszczyk : P Świetnie wyglądasz .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wyglądasz na tych zdjęciach :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. klasyczny trencz zawsze dobry.
    ładne kolory już :)

    pozdrawiam

    persona non grata

    OdpowiedzUsuń
  5. stała bywalczyni Twojego bloga ;p2 października 2012 18:05

    wspaniale! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia:)
    Odp na pytanie: Botki pochodzą z aktualnej kolekcji H&M, są jeszcze w kolorze brązowym:)

    OdpowiedzUsuń
  7. moim ulubionym zdjęciem też jest to przed ostatnie! świetne okulary, torba i płaszcz :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne, takie w klimacie jesiennym ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. łał zdjęcia są rewelacyjne!
    cudownie wyglądasz :)

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.