Drugie podejście

Czas chyba złożyć samokrytykę. Przyznaje, że czasem jest tak, że pokazuje Wam jakiś zestaw po czym dochodzę do wniosku, że coś jest "niewypałem" i zmieniłabym to. Tak więc pamiętacie jak ostatnio zestawiłam tern czarny krótki sweterek? Biodrówki to nie był dobry pomysł. Obiecuje, że od dziś będę go łączyć ze spódniczkami i jeśli ze spodniami to tylko z wysokim stanem. No i jest jeszcze opcja trzecia - sukienki. I tak własnie zrobiłam w miniony weekend. Niedawno kupiłam w sh śliczną kremową sukienkę na jedno ramie (jeszcze kiedyś pokaże ją w całości), nie mogłam się doczekać kiedy ją założę! Natomiast nie było żadnej sensownej okazji, więc nadałam jej bardziej codzienny charakter. 

Ps. Dziś mam taki ciężki dzień, że co pół h myślę o tym, że nie zdam matury. I zamiast teraz się uczyć na jutrzejszy sprawdzian piszę posta... Aaa! Oszaleje do maja!











 (sukienka - atmosphere(sh), sweterek - h&m, buty - allegro, biżuteria - iloko)
                     Polubcie mnie też na FACEBOOKU!

27 komentarzy:

  1. Rozgrzeszona! Zestaw mi się podoba, włosy również! Powtarzam się :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześlicznie wyglądasz, połączenie swetra ze zwiewnym dołem zawsze mnie urzeka :)

    DO NAUKI!! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta wersja zdecydowanie lepsza ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne połączenie :) A w butach się wręcz zakochałam!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przedostatnie zdjęcie - T R A G E D I A !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. cudownie wyglądasz <3
    buty są świetne :)

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  7. czy mogę prosić linka do butów? są takie pięknee!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty kupiłam już dawno to była jednorazowa aukcja :)

      Usuń
  8. bardzo prosta stylizacja, ale ma swój urok:)

    OdpowiedzUsuń
  9. na rynku takie widziałam buty

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniałe masz botki :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mogłabys powiedzieć ile masz wzrostu? bo wydajesz się być wysoką dziewczyną :))

    OdpowiedzUsuń
  12. love this!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Chodzisz z Arturem do tej samej klasy?

    OdpowiedzUsuń
  14. a mam takie pytanie z czego będziesz zdawała maturę, oczywiście oprócz polskiego, matmy i obcego;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tego rozszerzony wos jak na razie :)

      Usuń
  15. ładna minimalistyczna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ajj śliczne buciki! I włosy!!!!!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.