New life

Dawno dawno temu pewna dziewczyna dzień przez swoim pierwszym balem wciąż szukała idealnej sukienki. Pod presją czasu kupiła jedną z najdroższych rzeczy w swoim życiu. Ideał okazał się być porażką, a sukienka po balu trafiła na dno szafy. Bajki, bajkami, ale to historia prawdziwa. Na szczęście ostatnio wymyśliłam dla niej nowe zastosowanie. Przez to, że jakimś cudem teraz jest zdecydowanie za krótka, wykorzystałam ją jako gorset. Uwielbiam dawać ciuchom "nowe życie".
Niestety musiałam rozstać się z moimi nowymi sztybletami. W ramach reklamacji wybrałam ze sklepu inny model. Padło na strasznie wygodne, uniwersalne, niewielkie koturny. Co prawda chciałam, aby były ciut wyższe, ale może i te centymetry mi wystarczą.
No i mam dla Was obiecany zestaw :) Plus trzy w zanadrzu :)









(buty - step, spódniczka - house, sukienka - pull&bear, marynarka - zara, biżuteria - iloko, allegro,h&m)

23 komentarze:

  1. Sukienka z balu gimnazjalnego! Pamietam :) Swietny pomysl na jej wykorzystanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z odświeżeniem sukienki - jako gorset prezentuje się zjawiskowo, zwłaszcza w tym zestawieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie prezentuje się teraz ten gorset,wprost rewelacyjnie komponuje się z tą marynarką:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie, świetna torebka i marynarka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz jeszcze inne blogi albo photoblog ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje mi się ,że czarne rajstopy popsuły całą stylizację. :c
    Marynarka i top naprawdę śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna stylizacja, podoba mi się ta marynarka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. swietna stylizacja ;]

    zaprsaszam do siebie,organizuje konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. adorabel look! love the colour of your blazer and the top! nice shots... like the one with the bench most!!

    OdpowiedzUsuń
  10. jaką tam furore haha Ten żakiet jest cuuuuudowny !

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi!! I like your blog! Follow you :)
    I invite you to my blog, i hope you like it!
    kisses
    http://cristalips.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ubranie dla trzydziestolatki...

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie!
    Marynarka jest cudna : )

    Zapraszam na konkurs - do wygrania bransoletka Stradivarius (zgłosiło się mało osób, dlatego są bardzo duże szanse na wygraną )

    OdpowiedzUsuń
  14. marynarka ma śliczny kolor :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.