Such a lonely day

Ostatnie dni nie są dla mnie łatwe. Faktycznie chyba jest trochę prawdy w stwierdzeniu, że nastrój dopasowuje się do pogody. Wszystkie założenia idą w łeb, a najgorsze jest to, że odbija się to na moich strojach. Najchętniej bym zabarykadowała się w dresach pod pościelą, ale codzienność i obowiązki mi na to nie pozwalają. W konsekwencji nie dosypiam i nie dojadam. Zdecydowanie brakuje mi dodatkowych godzin dla doby!
Ciemno zielone spodnie kupiłam już dawno temu, ale nie miałam okazji Wam ich pokazać w zestawie. Teraz wpisały się idealnie w trendy. I warto jeszcze dodać, że praktycznie zawsze łącze je z czernią. Dziś można powiedzieć, że zaszalałam, bo dobrałam elementy panterkowe. To nie jest prosty print, ponieważ łatwo z nim przesadzić. Ja do tych balerinek dobieram tylko albo torbę kopertówkę albo chustkę. Teraz widzicie to pierwsze połączenie. Tym zakupem chwaliłam się na fan page, więc już bez zbędnych słów.










 (balerinki - bershka, spodnie - modnejeasny.pl, torebka - ny, sweter - h&m, kolia - iloko.pl)

19 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się , piszesz rzadko i jeszcze nudna a ten stój : /// Lipa !

      Usuń
  2. świetne spodnie i biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne spodnie i baletki <3 ja też miałam iść właśnie na zdjęcia w aleje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie są świetne :) cały zestaw bardzo fajny prosty ale mający coś w sobie:) oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  5. super spodnie! biżuteria też :) dodajemy Cię do obserwacji:) Liczymy na to samo ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny zestaw! kolia dodaje uroku i rozświetla cały outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna torebeczka :)
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta czarna koszulka wygląda słabo z tym za krótkim swetrem...lepiej by to wyglądało gdybyś założyła spodnie z wyższym stanem. Natomiast kolor spodni bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie zgadzam się :) Też o tym pomyślałam po tym jak oglądałam gotowego posta...

      Usuń
  9. mi tam się podoba, jak wyczytałam dziś na mądrym blogu "idealny strój to taki, w którym ty czujesz się idealnie" :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie stylizacje lubię! Proste, ładne i na codzień :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gorgeous! green is in for this autumn, this is lovely!
    love your blog dear, how would you like to follow each other on Bloglovin and GFC?

    http://anmari-ish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. super wyglądasz! uwielbiam butelkowo-zielone spodnie :)
    jesli masz czas zajrzyj do mnie, to dopiero początki, ale byłoby miło gdybyś wpadła i oceniła :) z góry dzięki :*
    www.jgirlj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny masz typ urody<3 fajna biżuteria:) obserwuje i zapraszam do siebie
    Mr-joeblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. slicza jestes;]

    zapraszam do siebie, obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.