Trzecie podejście

Przed tym postem był mały przerywnik, miał pojawić się jeszcze zupełnie odmienny zestaw, ale zima tym razem zaskoczyła mnie. Nie wiem jak to będzie dalej, choć mam w głowie pewien pomysł na zdjęcia w nietypowym wnętrzu.
Tego pięknego jesiennego jeszcze dnia zdecydowałam się zaryzykować. Szkoda, że tak późno zorientowałam się, że te kolory tak ciekawie ze sobą współgrają. Jedyne na co nie mogłabym się zdecydować to lepiej ze sweterkiem czy bez?











(buty - allegro, spódniczka, koszula - ny, sweter - h&m, biżuteria - iloko.pl)
Wiecej na FACEBOOKU!

26 komentarzy:

  1. koszula i spódnica cudowne! wszystko fajnie połączyłaś! obserwujemy?:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Patowe połączenie. Zero spójności oraz pomysłu. Nic nie jest ze sobą kompatybilne, nic a nic nie współgra. Pokaż nam jakiś zestaw, który nami wstrząśnie, zachwyci nas, bo tak ubiera się 3/4 Polski.
    -Stefano.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem urządzeniem elektronicznym, żebym musiała być z czymś kompatybilna. Sporo musiałeś zwiedzić Polski, gratuluje ;)

      Usuń
    2. Sporo Polski i świata, natomiast widać, że Ty jesteś ograniczona wyłącznie do lasów otaczających Twoje malutkie miasteczko, które swoją nudę i monotonię przenosi na Ciebie, co wpływa na to jak się prezentujesz, a prezentujesz się fatalnie. Nie ma w Tobie niczego nadzwyczajnego. Masz chociaż jakiś jeden element charakteryzujący Cię i wyodrębniający z całej reszty pospolitych ludzi oprócz miliona niepasujących dodatków na sobie? Najgorsze jest to jak w kilkunastu postach pod rząd pokazujesz te same elementy stroju, to tyczy się torby z 'zary' ( bo zara to nie jest) i tej wykładzinowej kurtki romwe czy paskudnych malutkich koturn. Jesteś wysoka i powinnaś to dodatkowo eksponować, a nie odziewać tak wstrętne buciki.
      -Stefano.

      Usuń
    3. Widzę, że bardzo Ci na mnie zależy. Coz za ilość tekstu! Ale proszę wchodź na bloga, komentuj to dla mnie tylko lepiej :) Nie wiem ile jeszcze razy to napisze, ale jeśli Ci się Stefano mu blog nie podoba to nikt Ci nie karze go oglądać. Dodam jeszcze tylko, że przykro mi strasznie, że kilka razy zakładam te same ciuchy, ja głupia nie wiedziałam, że rzeczy zakłada się czy nosi tylko raz :( Nigdy nie napisałam, że torba pochodzi z zary. No i nie lubię mieć 180-190 cm wzrostu i być wyższa od mężczyzn. Oni zresztą też tego nie lubią.

      Usuń
    4. Zależy mi na zdrowiu psychicznym Twoich czytelników. Próbuję Cię nawrócić na prawidłową ściężkę, gdyż uważam, że zboczyłaś z drogi dobrego smaku i wyszukanego gustu. Trzeba zdjąć z Ciebie tę mgłę monotonii. Ja jestem znany na całym świecie i szanowany przez ważnych ludzi z branży modowej i zajmuje się 'uzdrawianiem' takich schorowanych, modowych dusz. Prowadzić bloga trzeba umieć.

      Usuń
    5. hahahahahaha! Dziękuje za poprawienie humoru w ten jakże chrześcijański wieczór :)

      Usuń
  3. you're very pretty girl but your outfits are boring. I go to your blog once in a while and each time more and more makes me sad. go crazy with clothes because you're GORGEOUS!!!
    love Lilly. xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. Z męskiego punktu widzenia bardzo fajnie wyglądasz w tej stylizacji - nic dodać nic ująć :)
    Chętnie będę obserwował i częściej wracał!

    Pozdrawiam,
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, masz aska albo planujesz zalozyc ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam dylemat, jak lepiej. Ale obie wersje są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  7. spódniczka strasznie leży -.-

    OdpowiedzUsuń
  8. rzeczywiście ciekawie dobrane kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  9. koszulę masz świetną :) śliczny ma kolor!
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podobają mi się Twoje botki, może masz namiary na sprzedającego u którego je kupiłaś?
    Pozdrawiam,
    M.

    www.donotpanicfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam je rok temu i chyba była to aukcja jednorazowa ;)

      Usuń
    2. Ałłła szkoda bo są piękne, super się w nich prezentujesz :)
      Pozdrawiam,
      M.

      Usuń
  11. świetnie dobrałaś kolory; i kolorystyka zdjęć mega

    OdpowiedzUsuń
  12. strasznie mi się podoba to połączenie : )

    OdpowiedzUsuń
  13. jak masz sweter to ok, ale koszula + spódnica jakoś mi nie pasują razem ;)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.