Beautiful moments

Sobota to był dzień, na który długo czekałam. Planowałam go krok po kroku. Oczywiście najważniejszy był strój, bo znając siebie zdawałam sobie sprawę, że jeśli będę dobrze wyglądać to humor też mi dopisze. Mam nadzieję, że docenicie moje wszelkie trudy, szczególnie te z robieniem zdjęć. Niełatwo było znaleźć jakieś przyzwoite miejsce (głównie chodziło o tło i światło). Chyba podołałam zadaniu, a to wszystko po to, aby pokazać Wam sukienkę, którą sama zaprojektowałam. Fakt musiałam się naoglądać sporo inspiracji, ale jest ona dopasowana idealnie pode mnie. Oczywiście miałam obawy co do rozłożystości dolnej część, która była robiona z koła i przy najmniejszym obrocie mogła ukazać zbyt wiele. Lecz rozwiązałam ten problem zakładając pod spodem czarna obcisła spódniczkę i wszystko było pod kontrolą. Również moje lęki przed zbyt odkrytym dekoltem okazały się bezpodstawne. Mój strój strasznie podobał się moim znajomym, czy Wam też? Zwróćcie tylko uwagę na szczegóły - dłuższy tył, limonkowe paznokcie i przezroczyste plecy, których niestety nie za bardzo widać :)








(sukienka - mój projekt, buty - allegro, rajstopy - zwykły sklep, bransoletki - h&m)

Z moimi przyjaciółkami :)

Wiecej na FACEBOOKU!

24 komentarze:

  1. Bardzo fajnie! Wszystko mi się w tej stylizacji podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. koleżanka po prawo ma troche źle dobraną sukienke ale Ty wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najpiękniejsza !
    P.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurde , nawet fajna ale czegoś mi w niej brakuje . Liczyłam na więcej twojej inwencji twórczej . ://

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bardzo ubolewam nad tym, że Ci się nie podoba :)

      Usuń
  5. Ślicznie wyglądałaś ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Identyczne można znaleźć w internecie, tylko dolna część jest u Ciebie zmieniona..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna, że w internecie nie znajdziesz identycznej sukienki. Choćby ze względu na kolor.

      Usuń
  7. piękna sukienka, ja zastanawiałam się nad takim body jak góra Twojej sukienki :)
    Pozdrawiam,
    M.

    www.donotpanicfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. sukienka jest genialna ! <3 masz pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta dziewczyna pierwsza po prawo ma cuuuudowne włosy<3

    OdpowiedzUsuń
  10. A jak przygotowania do sukienki studniówkowej? Masz już coś w planach? Może napiszesz o tym w następnym poście? Mam przed sobą duży dylemat i nie mam zielonego pojęcia jak się do tego zabrać! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przygotowania trwają cały czas. Kilka pomysłów w głowie mam, ale nie zdradzę ich, ponieważ chce zaskoczyć mojego chłopaka i znajomych. Do tego chce uniknąć plagiatu. Jedyne co mogę zdradzić to, że będę miała długa sukienkę, bo to jedyna taka okazja. Post o studniowce pojawi się dopiero po, czyli około 7 stycznia :)

      Usuń
  11. Dzisiejszy Twój strój w szkole chyba nie był zbyt przemyślany? Takie rajstopy i spódniczka ledwo zakrywająca pośladki? Chodzisz do burdelu czy do szkoły? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko było zakryte :) A jeśli Ty tam byłaś/byłeś to możliwe, że to burdel.

      Usuń
  12. Bardzo ładnie wyglądałaś. Ja może zamieniłabym rajstopy na zwykłe czarne, ale ogólnie super i fryzura też śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mmmm! Bosko pod każdym względem! Genialny pomysł na sukienkę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. jak dla mnie rewelacja! fantastycznie wyglądasz :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. prześlicznie wyglądasz!:D genialny zestaw!:D

    OdpowiedzUsuń
  17. gdzie byłaś u fryzjera, bo bardzo podoba mi się ta fryzura :)?

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.