Ćwiekowe DIY

Tak bardzo brakuje mi blogowania... brak czasu i fotografa mnie dobiła. Dziś wróciłam znów do domu o 18 gdy jest już ciemno. Mam nadzieję, że ten szalony tydzień szybko się skończy z małym przystankiem na sobotę. Po, której mam nadzieję będę mieć zdjęcia sukienki własnego projektu :)
A teraz do tematu. Jeszcze w wakacje kupiłam w sh tzw. mała czarna za około 6 złotych. Co prawda miała zepsuty zamek na plecach, ale wpadłam na pomysł, aby go wyciąć i pokazać trochę ciała. Jednak sukienka wydała mi się nadal zbyt nieciekawa dlatego przed ostatnią imprezą zamówiłam ćwieki z allegro. Dotarły do mnie godzinę przed wyjściem i przyszyłam je na szybko w zupełnie innej koncepcji niż pierwotna. Dziś pokaże Wam zaledwie jej kawałek, a całość niedługo w zestawach :) Wstawiam też inne sposoby na wykorzystanie ćwieków. Gdybym mogła przyszyłabym je wszędzie! Nadają charakter nawet najbardziej basicowej rzeczy, a w sieciówkach podwyższają wartość ubrań o 20-30 zł. Zapomniałam wspomnieć, że zamówiłam ich 200 sztuk, czyli 4 woreczki i zapłaciłam ok. 25 zł. Nadal mi zostało jeszcze 70, więc to nie koniec. Udana inwestycja!


Sukienka, o której pisałam wyżej.

Tej bluzki nigdy chyba nie pokazywałam, a teraz zakładam ją z wielką chęcią :)

 Moja ulubiona parka z tego posta.


W końcu doczekałam się koszuli mgiełki. Siostra kupiła mi ją w sh z 3 złote. Wymagała zmiany guzików na czarne, a teraz jest w trakcie doszywania ćwieków.

No i jeszcze koszula. Ma tak delikatny kołnierzyk, że zdecydowałam się na pojedyncze elementy. Zresztą co można było zdążyć zrobić przed wyjściem do szkoły o 7 rano?! z posta.



14 komentarzy:

  1. czarna koszula mgiełka z tymi ćwiekami najlepsza <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście uwielbiam ćwieki, nadają charakter każde części garderoby, buty, bluzki, spodnie, marynarki...... Można przerobić stary, nudny ciuch na coś, całkiem modnego.!

    OdpowiedzUsuń
  3. podasz linka do tych ćwieków :P?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://allegro.pl/cwieki-stozki-kolce-zlote-cone-stud-diy-100sztuk-i2745407715.html a macie :)

      Usuń
  4. pokaż jak najszybciej sukienkę w całości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również zamówiłam sobie ćwieki i przybijam je wszędzie ;)


    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wszędzie ćwieki:) chyba i czas na mnie by je zamówić, polecasz jakiegoś konkretnego sprzedawcę?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny pomysł. ja też robiłam ćwieki, ale troszkę inaczej

    Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne :) ile dałaś za ćwieki?

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny pomysł :)
    nie muszę Ci chyba mówić, bo sama dobrze wiesz, ile trzeba się namęczyć, by znaleźć jako tako wyglądające miejsce na zdjęcia w naszym jakże pięknym mieście :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne ;) uwielbiam ćwieki ♥
    zapraszam do mnie na konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyszło ;)
    Zazdroszczę, mnie nie można dopuścić do prac ręcznych ;)
    Mam dwie lewe ręce ;)
    Ale Ci wyszło fenomenalnie

    Zapraszam na konkurs do wygrania bony na zakupy ;)
    Może tym razem się poszczęści ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. love your DIY loads! I totally dig spikes as well they are super cool xoxo
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))
    kocham ćwieki ;))

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.