INSTAGRAM MIX 4

Dziś mam dla was 24 zdjęcia z telefonu. Sądziłam, że to sporo, ale okazało się, że wyszły mi z tego takie tylko dwa połączenia. Następnym razem będzie ich więcej. Natomiast kochani co do postów z outfitem to mam mały problem. Mianowicie (jak by to ująć) obecnie nie wyglądam zbyt  rkorzystnie po zawodach sportowych. Mam zdartą brodę, kolana oraz pełno siniaków. Nie dopatrujcie się ich na zdjęciach, bo robiłam je wcześniej. Postaram się jakoś to ukryć i dodać coś w niedziele! Trzymajcie się ciepło!

 1 - ulubiony kubek, 2 - szuflada z biżuteria, 3 - zbliżenie na kolie i pawie koczyki, 4 - to czego zdecydowanie nie lubię, czyli nauka matematyki, 45 - piątkowy wieczór w klubie, 6 - ramki z ikea, 7 - efekty nudy na historii, 8 - samodzielne robienie ciasta, 9 - Weronika, 10 - lekcja fizyki, 11 - chipsy paprykowe to już nawyk, 10 - ciacho

1 - bransoletki, 2 - arbuzowa czekolada, 3 - przed ostatnim postem, 4 - mój chłopak i ulubiona czekolada milka,  5 - nowa fryzura, 6 - czytanie Przedwiośnia, 7 - brak prądu, 8 - nowe ELLE, 9 - w Tomaxie, 10 - ja, 11 - zakolanówki, 12 - neonowa bransoletka, która zaciąga mi wszystkie swetry :( 

                           Wiecej na FACEBOOKU!

23 komentarze:

  1. To na jakich ty zawodach byłaś ?

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna bransoletka:)na prawde tak o wszystko sie zaczepia?

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam taki sam telefon:D

    OdpowiedzUsuń
  4. po co wrzucasz te zdj z tel? jako ma to związek z moda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli szukasz czegoś związku z moda to spójrz jeszcze raz na zdjęcia choćby dodatków ;)

      Usuń
    2. ma związek z życiem autorki, a w koncu to jej blog. A jak widac sama moda sie nie zyje

      Usuń
  5. uwielbiam takie zdjęcia :D
    Zapraszam na konkurs :D

    OdpowiedzUsuń
  6. super! Też bardzo lubię takie mixy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo lubię takie miksy foteczek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam takie mixy
    świetne zdjęcia ; )

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. swietne, uwielbiam takie mixy!
    Pozdrawiam i zapraszam do wzajemnej obserwacji EWa

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne zdj ;)
    instagram to chyba najlepsza aplikacja na tel jaka powstała ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjęcia, sama uwielbiam instagram , @heyimkarolajn

    OdpowiedzUsuń
  12. I co, dobra ta czekolada arbuzowa? Takie niecodzienne połączenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze, to mi średnio smakowała :)

      Usuń
  13. uroczy kubek:) uwielbiam ta owcę:)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.