Ponury rybak

Ten długi weekend trwający aż do dziś, nie był dla mnie zbyt owocny. Kiedy w końcu zdecydowałam się coś z tym zrobić to pogoda nie dopisywała. Pierwszym razem lało, a drugie podejście widzicie poniżej, ale zdecydowanie nie jestem zadowolona ze zdjęć (dlaczego o 16 jest tak ponuro?).
Czarny prześwitujący sweterek (niektórzy mówią rybak) marzył mi się już od dawna. Swój prawie idealny znalazłam w sh za 8 złotych. Dzięki czemu znów pokochałam sh i w każdy poniedziałek staram się zawitać do tych ulubionych. Zazwyczaj do niego noszę rurki, ale tym razem zdecydowałam się na zwykłą bandażową spódniczkę, ale w fajnym kolorze! Nawiasem mówiąc jest ona hitem w mojej klasie. Botki znacie, choć na co dzień w nich już nie chodzę. No i na uwagę zasługuje jeszcze pasek, z którego jakimś cudem wyczarowałam kokardkę :)




















 (buty - deezee, spódniczka, torebka - ny, sweter - gina tricot(sh), pasek - sh, biżuteria - iloko)
Wiecej na FACEBOOKU!


30 komentarzy:

  1. Fajna stylizacja - wyglądasz na bardzo wysoką :)

    Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia,
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm... No nie wiem jak to skomentować, szczerze mówiąc. Uważam, iż zrobiłaś malutki krok ku dobrej drodze, choć jest kilka mankamentów, za które powinnaś się wstydzić! Sweter paskudnie Ci odstaje spod spódniczki, a Twoje nogi w tych botkach wyglądają na bardzo masywne, aczkolwiek dobrze, że masz je chociaż tak długie. No cóż. Pod lupę wziąłem Twój stanik, kompletnie tu nie pasuje! Jest amodny! Powinna to być bardotka! bransoletka fatalna! Zakładasz ją do wszystkiego, co czyni ją nudną i monotonną. Jest znaczna poprawa, widzę, iż wzięłaś sobie me słowa głeboko do serca i prawidłowo! Może będzie coś z tego brzydkiego kaczątka.
    -Stefano.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe "stefano" jak Ty wyglądasz. Chciałabym to zobaczyć. Olga wygląda w tym zestawieniu świetnie..nie podoba mi się tylko to tej stylizacji naszyjnik ale na prawdę jest fajnie więc nie wiem czemu się czepiasz. nie jest brzydkim kaczątkiem tylko łabędziem :)

      Usuń
  3. podoba mi się !:) Teraz jest tak ciężko zrobić ostre zdjęcia..

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny zestaw :) świetne kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja figura w takich butach wygląda groteskowo... juz zwykłe wygodne, ładne buty są nie modne, no coż

    OdpowiedzUsuń
  6. You, your outfit and the photos look so good!! :) Follow you now <3

    Check out the new giveaway on my blog:
    http://www.the-fashion-fairytale.blogspot.de/2012/11/giveaway-sartorialist.html

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor spódniczki przepiękny :) świetne buty!
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz! Buty są wspaniałe. I spódniczka. Wszystko mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  9. prześliczny zestaw, uwielbiam twój styl i twoje buty :) cudownie wyglądasz w kitce, śliczna jesteś :* to będzie dla mnie zaszczyt, jeśli mnie odwiedzisz. jestem nowa. dodaję do obserwowanych, przeglądam twojego bloga od daawna. zapraszam więc do mnie : www.followdreamsx3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. mam pytanko.. jak masz pomysł na strój do kościoła. Moglabys dodac post?

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładne połączenie kolorów :) Fajnie wyglądasz! Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajne połączeni kolorów:) Super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny zestaw! Jest prosty i klasyczny, a złote dodatki pasują idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie połączyłaś buty z torebką! Świetnie to wygląda;)
    Pozdrawiamy, Donna i Kejt

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko idealnie skomponowane! Szczególnie buciki! cały czas się zastanawiam czy sobie takich nie sprawić..:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietnie wygladasz, a figure masz idealna!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Stylizacja bardzo w moim guście. Buty genialne i wpasowują się w cały charakter stroju i klimat zdjęć :D
    Zapraszam do mnie: http://kaksajna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. wszystko idealnie!!!!!


    w wolnej chwili będzie mi bardzo miło gościć cię na moim blogu :) zapraszam również do wzięcia udziału w konkursie http://efffastyl.blogspot.com/2012/11/konkurs-z-renee-do-wygrania-mega-para.html :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wow, jakie nogi ! ;)
    świetny outfit, bardzo podoba mi się połączenie butelkowej zieleni i karmelu

    Pozdr i zapraszam do mnie na KONKURS:
    http://vinciaxs.blogspot.com/2012/11/camel-beige-and-wzorynaturypl-jewelry.html

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.