In the foreground

Tak długo nie było posta, że dziś zaryzykowałam zdjęcia. Była godzina 15 czy 16, a lampa błyskowa spowodowała, że wyglądają jakby były robione nocą. Dlatego będzie ich niewiele, ale obiecuje pokazać wszystko jeszcze dokładnie następnym razem. Dziś możecie zobaczyć nowy płaszcz, buty, czapkę i torebkę. Nie są to przecież rzeczy, które zakładamy tylko raz. Nie wiem czy o tym pisałam, ale nie planowałam zakupu zimowego okrycia wierzchniego w tym roku. Niestety (lub stety - okaże się w następnym sezonie) wyjazd w góry i przecena podkusiły mnie do tego. Taki minimalizm i dość nietypowy krój obecnie strasznie mi odpowiadają. Do tego z tego samego sklepu pochodzi torba, która dostałam jako prezent. Czarna, uniwersalna, do szkoły i na co dzień. Na dodatek ma takie milutkie futerko! Uważacie, że będę mogła nosić ją też wiosna i latem czy schować ją wtedy na dno szafy?
Skarżyłam się kilka postów temu na moje niezawodne, ale zmęczone koturny. Znalazły zastępstwo i to jakie! Poprzednie kosztowały bez owijania w bawełnę 180 złotych, a te? W promocji, z kodem rabatowym i przesyłką 47 złotych. Takiej okazji nie mogłam przegapić. Okazały się równie wygodne i lekkie.
I na koniec moje małe znów ćwiekowe DIY, tym razem w roli głównej czapka. Kupiłam ją w h&m, na dziale męskim za dwie dyszki. Własnoręcznie doszyłam ćwieki. Na dowód tego, że mi wyszło, pojawiły się pytania moich znajomych: "Gdzie kupiłaś taka fajna czapę?" :)







 (płaszcz, torba - house, buty - czasnabuty, spodnie, czapka - h&m, biżuteria - allegro)

26 komentarzy:

  1. Mysle ze spokojnie torebka sprawdzi sie i w lato :-) sliczny plaszczyk :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. spodnie troche porozciągane i kolana wypchane.. chodziłaś z nich cały tydzień chyba

    OdpowiedzUsuń
  3. czapka wyszła świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne pazurki ;D
    jak są zrobione? czyżby pomalowane na czarno, a później posypane brokatem? ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne paznokcie, super płaszcz

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam Twoje stylizacje *-*

    OdpowiedzUsuń
  7. jedziesz w góry z Arturem ?

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedy wyjeżdżasz w góry ? :D

    OdpowiedzUsuń
  9. zimowe zdjęcia mają to do siebie, że ciężko o uzyskanie dobrego efektu wieczorem. Myślę, że torebkę będziesz mogła śmiało nosić cały rok, bo futerko wydaje się być uniwersalne i nie kojarzy się jedynie z zimą. :)

    Szkoda, że nie pokazałaś dokładniej butów

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wyglądasz, fajny płaszczyk ;D

    zapraszam :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wielkie dzięki :)
    Zestaw - świetny! Płaszcz strasznie mi się podoba, ale czapka DIY - mistrzostwo :) W końcu muszę się zebrać i sama zamówić ćwieki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. SPODNIE TRAGICZNE

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna torebka :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki:) Też na początku jak je przymierzyłam nie byłam zadowolona, nawet wyszłam ze sklepu. Jednak telefon od Kingi przekonał mnie do ich kupna (ze względu na cenę) :P Wróciłam się do sklepu i przymierzyłam o rozmiar większe. Idealnie :) Ostatnio przeszłam się w nich trochę po mieście i w sumie mogę powiedzieć, że jak dla mnie są wygodne :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog :)

    Obserwujemy ? <3


    www.POLINEFASHION.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Ile dałaś za płaszczyk ? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był przeceniony z 240 zł chyba na 150 zł :)

      Usuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.