INSTAGRAM MIX 5

Dłuższy weekend chyba mi się służy. Dziś prawie zwariowałam, bo moje wahania nastroju są nie do zniesienia. Tydzień zapowiada się stresujący, więc może dlatego. Niech to się wszystko skończy. Co prawda najważniejsze decyzję już za mną i od teraz wiem na czym stoję. Dobrze mi z tym (plus z tym, że olewam jutrzejszą biologię). Na blogowanie mało czasu, ale staram się moi kochani. Wczoraj dostałam tak miły komentarz, że nie poddam się nigdy! A teraz możecie popatrzeć moimi oczami...


1 - moje warzywne dzieło, 2 - moje przyjaciółki ze szkolnej ławki, 3 - codzienny zestaw, 4 - obiad późną porą, 5 - ulubione zakolanówki, 6 - moja kicia

 18astkowe party!

pierwszy raz jechałam metrem, czyli trip do Warszawy + najnowsze ELLE

 1 - fotka przed wyjściem, 2,3 - nowy magazyn GRAZIA (mi nie przypadł go gustu) 4 - zima, 5 - łup z sh, 6
- ulubione ciastka

 1 - w tomaxie, 2 - w mudurku szkolnym, 3 - plac szkoły, 4 - powrót do domu, 5 -  śnieżne zestawy

zakupy w Ptaku outlet - nie polecam!

1 - barszczyk w tomaxie, 2 - eksperymenty grzywkowe , 3 - ukochane kinderki, 4 - mój chłopak :)

16 komentarzy:

  1. Bardzo fajny mix, chce wiecej!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny mix :))


    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie idziesz na sylwestra?

    OdpowiedzUsuń
  4. Czemu nie polecasz ptaka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie polecam outletu ptaka, ponieważ nic tam dla siebie nie znalazłam. Ciuchy ze starych kolekcji, często uszkodzone, leżące na ziemi i to w średnio przystępnych cenach :)

      Usuń
  5. kiedy nowy post ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się dodać jak najszybciej! Mam kilka nowości, ale nie ma czasu zrobić zdjęć :(

      Usuń
  6. jesteś śliczna :)

    i też tak jak Ty uwielbiam kinderki! <3

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.