Not classic little black dress

Strasznie nie lubię robić zdjęć w domu, ale co zrobić kiedy na dworze mamy minus siedemset? Ten post nie dotyczy tematu pogody, dlatego zostawię już go w spokoju.
To własnie od tej sukienki zaczęła się moja mania ćwiekowa. Kupiłam ją w sh jeszcze latem. Zwykła mała czarna z ciekawymi ramionami. Pomyślałam: "Zawsze się przyda". Nawet nie pamiętam nazwy firmy, a metka została usunięta aby zrobić wycięcie na plecach. Później doszły ćwieki i sukienka za około 15 złotych gotowa. Dla porównania zapraszam tutaj do pewnego sklepu internetowego, gdzie cena jest o wiele wyższa. Sami oceńcie, która sukienka jest lepsza :) Do niej dobrałam tylko złota biżuterie, ciekawe rajstopy dla zabicia formalności czy nudy i klasyczne czarne szpilki. Choć muszę się przyznać, że widzę ją także z ciężkimi butami i fullcapem, ojj tak!









( buty - allegro, rajstopy - zwykły sklep, sukienka - sh, biżuteria - iloko.pl)

22 komentarze:

  1. Masakra, sukienka jest beznadziejna . Wg dziwnie wyglądasz i te rajstopy fuuu. Jak byś miała 20 cm krótsze nogi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krótsze nogi to wina perspektywy zdjęć :)

      Usuń
  2. Świetny zestaw. Sukienka jest rewelacyjna a rajstopy nieziemskie :) Obserwuję i zapraszam serdecznie do siebie :) http://give-me-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka ledwo zakrywa Ci tyłek i gryzie się z poprzekręcanymi rajstopami :)w sumie to raczej jest chyba krórka tunika a nie sukienka. radzę spojrzeć najpierw w lustro a potem robić zdjecia :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. po pierwsze to jest bluzka! dupe ci widac...
    po drugie jest ochydna myslalam ze bedzie lepsza jak pisalas o niej w innym poscie. po trzecie OKROPNE RAJTUZY fuj. i buty najgorsze ,wiem ze one sa modne ale sa poprosut najgorsze.
    tak samo na 18 wtedy wszystkoi popsulas tymi butami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest sukienka zapewniam! Czyli się widzieliśmy, jak chcesz hejtować to podaj chociaż kim jesteś :)

      Usuń
  5. a co z sukienką na studniówkę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem w trakcie projektowania :)

      Usuń
  6. Mówią, że jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma ;)
    Nie martw się, bo zdjęcia są świetne!
    A sukienka z połączeniu z rajstopami- cudo!

    OdpowiedzUsuń
  7. krytyka = hejtowanie??????
    powinnaś być wdzięczna za szczerość, a nie czekać tylko na oklaski i twierdzić, że jak komuś sie nie podoba to tylko dlatego, że Cie nie lubi ;)
    skoro boisz sie kilku ostrzejszych słów to po co bloga prowadzisz? jedno z drugim się łączy ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o specyficzny sposób wyrażania tej "krytyki" poprzez obraźliwe czy wulgarne słowa. Do tego najczęściej bezpodstawnie! I dlaczego zawsze są to osoby anonimowe?

      Usuń
  8. Cudowna sukienka!
    Marzą mi się takie rajstopy :D

    Zapraszam na konkurs - do wygrania piękny naszyjnik ;)
    Warto spróbować :D
    http://agelamarvelous.blogspot.com/2012/12/contest-with-toowee.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam DIY i uważam, że sukienka jest idealna pod każdym względem!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakoś w lato znalazłam Twojego bloga później popsuł mi się laptop i straciłam wszystkie adresy moich ulubionych blogów w tym także Twojego, a za nic w świecie nie mogłam sobie przypomnieć nazwy, aż w końcu sama założyłam tutaj bloga, weszłam na stylizacje i strasznie się ucieszyłam, gdy zobaczyłam tam Twoje zdjęcia :) W końcu Cię odnalazłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To strasznie miłe co napisałaś :*

      Usuń
  11. Moim zdaniem sukienka wygląda na zbyt krótką, ale jeżeli czułaś się w niej komfortowa to nie ma powodów do 'hejtów'. Zresztą, oglądam Cię w szkole i w 99% przypadków wyglądasz naprawdę świetnie :)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.