Show me the way

Choć myślami jestem gdzieś indziej, jedna połową z Kochanowskim, a druga podczas II wojny światowej. Tylko czekać jak gdzieś walnę przysłowiowego "byka". Lecz obiecałam wstawić post i słowa dotrzymuje.

Głównym elementem na dziś, którego jeszcze nie widzieliście jest sukienka. Kupiona w sh za niecałe dziewięć złotych. Jestem z niej bardzo dumna i choć ma średnio lubiany przeze mnie wzór panterki to jednak przez swoje szare barwy podjęłam się ujarzmienia jej. Normalnie założyłabym do niej czarna marynarkę, komin i w ogóle nuda. Jednak z racji tego, że postanowiłam eksperymentować w poszukiwaniu fajnych rozwiązań, wprowadziłam inne kolory. Stąd własnie bordowy komin za sześć złotych i torebka w również ciepłych odcieniu. Trochę srebrnej biżuterii i niestety już zimowe kozaki, bo temperatura na dworze nie pozwala mi na nic innego.











 (sukienka - atmosphere(sh), buty - seguinshoes, torebka - cubus, komin - sh, bransoletka - iloko)

Nie masz konta google, a chcesz być na bieżąco z postami?
Zapraszam na mój fanpage!

26 komentarzy:

  1. dupa marznie ale zdjęcia muszą być ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie pasuje mi tu kurtka. Eksperymenty, eksperymentami, ale nie można przesadzić..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest płaszcz i przy dwóch zimowych okryciach w szafie ciężko jest aby zawsze idealnie pasowały :)

      Usuń
    2. jaki płaszcz???

      Usuń
    3. Mój błąd. Pomyliłam posty, przepraszam :)

      Usuń
  3. piękna z Ciebie kobitka
    obserwuję i zapraszam do siebie <3:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba :)) obserwujemy?? pozdrawiam
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie ale strasznie się garbisz :/ dziwnie to wygląda :((

    OdpowiedzUsuń
  6. Loe the dress!
    What about following each other? Visit my blog and let me know, it would be great to keep in touch!
    I was also wondering if you would like to enter the competition to become the Fashion Muse on my online fashion magazine, it means that you will have your outfits published there!....write an e-mail at info.forerunners@libero.it to learn more!
    XOXO
    Yleni

    OdpowiedzUsuń
  7. jaka wspaniała kurteczka!


    POZDRAWIAM
    Kadik Babik

    OdpowiedzUsuń
  8. komin ma bardzo fajny kolor, a sukieneczka to bardzo dobry łup, zazdroszczę. :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kurtki to Ci zazdroszczę :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale ładnie, najbardziej podoba mi się kurtka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wyglądasz, mam komin w prawie identycznym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie wyglądasz, a kurteczka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ujarzmianie bardzo ciekawie Ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. skąd ta kurtka?

    OdpowiedzUsuń
  15. super ta kurtka, bardzo fajne ma zamki; fajna kolorystyja zdjęć, taka vintage:)

    OdpowiedzUsuń
  16. o jeju jak pieknie wygladasz! ;)
    kurteczka super :)

    Zapraszam na rozdanie! :)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.