Ćwieki w górach

Niestety to już ostatni post z Zakopanego jaki dla Was przygotowałam (tutaj mogę oficjalnie zwalić winę na leniwego fotografa). Zdjęcia tam były prawdziwą przyjemnością. Słońce dosłownie prażyło i znów obowiązkowe były okulary. Od razu muszę złożyć samokrytykę. Wiem pogniecione ubranie u blogerki to wstyd, ale tak to już bywa przy podróżowaniu i nic nie mogłam z tym zrobić.
Dziś można powiedzieć mamy kumulację. Ćwiekowe love objawiło się w pełni i nie mam zamiaru z niego rezygnować (już nawet zamówiłam srebrne grzybki). Bordowy sweterek kupiłam w sh i jak dla mnie był zbyt zwyczajny stąd pomysł na diy. Tym razem to nie było łatwe zadanie, bo liczyła się symetria, ale pomogła mi mama. Zgodnie z obietnicą pokazuje w całej krasie czapkę i torbę, które obecnie nie mają sobie równych w swoich kategoriach. Zestaw prosty, ale efektowny i idealny na co dzień :)












(koturny - czasnabuty, spodnie - ny, torba - house, sweterek - f&f + diy(sh), czapka - h&m + diy, biżuteria i okulary- iloko)

26 komentarzy:

  1. łoo ile ćwieków :) ślicznie.
    zapraszam do mnie. Konkurs z KISS IN THE RAIN na facebooku. Można wygrać bony i biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam ćwieki:)
    świetnie i słonecznie:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale słońce :)
    sweterek jest świetny!

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się twoja czapka :))

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się :) Fajnie Ci ta czapka wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tylko dlatego, że ćwieki są teraz niby modne, musisz każdy ciuch nimi ozdabiać ? troche przesada jak dla mnie. Co z nimi zrobisz gdy ćwieki już modne nie będą ? wyrzucisz je?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doszywam ćwieki dlatego, że uważam, że nadają one charakteru koszulą czy sweterkom. A gdy ćwieki przestaną mi się podobać po prostu je odpruje :)

      Usuń
    2. koszulą czy sweterkom?

      Usuń
    3. Wielkie mi mecyje :) koszulom*

      Usuń
  7. Pięknie wyglądasz, genialne spodnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweterek wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ćwieki <333 Sweterek jest genialny! Ja z Kinią jakoś w tygodniu zamawiam ćwieki. Mam już nawet pewien pomysł na bluzę, tylko muszę znaleźć coś odpowiedniego w SH :P
    Buziaki!
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  10. czapka świetna:)

    Pozdrawiam:)
    TheMaleStreet

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna czapka i sweter :)
    ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  12. ładnie ćwieki <3333 !Też Chce takie jak TY !!!!
    Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały zestaw! Koszulka jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. który fryzjer tak ładnie Cie uczesał na 18 Twojego chłopaka :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sebastian z salonu "Sebastiano" :)

      Usuń
  15. super sweterek, bardzo fajne zdjęcia! ćwieki. *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. Też popadłam w ćwiekomanię i ozdabiam wszystko co się da :D

    OdpowiedzUsuń
  17. wiesz może, gdzie Twoja koleżanka Patrycja D. kupiła ten złoty pasek, który miała na sobie na waszej studniówcę? proszę odpowiedź, bardzo mi zależy, Kasia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem :) Lecz polecam zajrzeć na monashe.pl i na allegro wpisując "mirror belt" :)

      Usuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.