I love Preska

Wczorajsze zdjęcia nie należały do najłatwiejszych, a wychodzić na dwór nie miałam zamiaru. Mam nadzieję, że Wam się spodobają.
Królową tego balu jest dziś spódniczka od PresKA. Dokładnie taka z kontrafałdami pojawiła się w mojej liście must have jakiś czas temu. Jest przepiękna i nie da się w niej przejść niezauważoną, ponieważ jej kolor dosłownie "daje po oczach" (czego zdjęcia nie odzwierciedlają) . Lecz ja lubię się wyróżniać :) Ujarzmić postanowiłam ją przez czerń. W takim towarzystwie jeszcze bardziej błyszczała.Oczywiście jeśli jesteś fanką stylu Tamary Gonzalez Perea to również będziesz zachwycona, a spódniczka idealnie wpisze się w twoja garderobę. Polecam ją Wam dziewczyny, sprawdzi się na wielu okazjach i u mnie zobaczycie ją jeszcze nie raz. Może następnym razem zaszaleje z kolorami ?!

Ps. Po poście z baskinką dostałam kilka wiadomości dotyczących produktów z  Preski oraz Sequinshoes, więc jeszcze raz tutaj napiszę, że jak najbardziej polecam te firmy :)













 (buty - czasnabuty, spódniczka - PresKA, koszula - ny, bransoletka - iloko)




44 komentarze:

  1. Oj przecudowna jest ta spódnica!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ta spódniczka jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  3. rajstopy gryzą sie z koszulą.. nie zakładaj ich

    OdpowiedzUsuń
  4. koszula najlepsza !

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealny zestaw :* Szkoda, że wcześniej nie widziałam tej spódniczki na tobie, bo też ma u mnie zagościć w szafie ..

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za motywem krzyży, ale w tej stylizacji wygląda to super! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przejmuj się opinią anonimów, nie stosują się nigdy do zasad konstruktywnej krytyki ;)
    Rajtki genialne i ta spódniczka - cudeńko! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. ta spódnica jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjna stylizacja kochana. Koszula jest super a spódniczka jeszcze lepsza:) <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko suuper!! Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. spódnica jest cudowna*-*

    OdpowiedzUsuń
  12. Spódniczka jest piękna!! Już widzę lato i tą spódniczkę:D

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowna spódniczka i rajstopki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. jakoś mi nie grają te rajstopy z górą, ale spódniczka cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. boskie zdjęcia ;)
    dzastalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. hey śliczna koszula .
    gdzie ja kupiłas?

    OdpowiedzUsuń
  17. też lubię ciuchy od Preski ;) ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi też imponuje ta firma i te ciuszki..ah :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. czemu ty do wszystkiego zakładasz te rajstopy!! ?

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja :)
    Świetnie ja skomponowałaś :)
    A rajstopki gdzie upolowałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rajstopy są z miejscowego sklepu :)

      Usuń
    2. na rynku są takie rajstopy ;]

      Usuń
  21. takie rasjstopy + wzorzysta góra ??? NIE !!!

    OdpowiedzUsuń
  22. wspaniale wyglądasz! a spódniczkę masz uroczą :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. genialnie wygladasz! siwtnie to zestawilas! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. strasznie sie to wszytsko ze soba gryzie - delikatna spodniczka, koszula w krzyże, rajstopy z kokardkami i złota 'kolczasta' bransoletka

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta spódniczka jest świetna, bardzo mi się podoba i zastanawiam się nad jej kupnem, tak mnie oczarowała, że nawet w pierwszej chwili nie zauważyłam krzyży na koszuli, bo za tym motywem w modzie faktycznie nie za bardzo przepadam. Świetne rajstopy! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Spódniczka naprawdę cudna ♥ A rajstopy, mmm... piękna stylizacja :>

    OdpowiedzUsuń
  27. Odpowiedzi
    1. Mama mi je kupiła, ale chyba z rynku :)

      Usuń
  28. no cudowna stylizacja! ta spódnica urocza, cudo!
    obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękna jest tak koszula i spódniczka :)
    Pozdrawiam,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie:) Wszystko cudnie się ze sobą komponuje:)
    Przy okazji zapraszam cię do wzięcia udziału konkursie na naszym blogu, w którym do wygrania jest bizuteria H&M <3
    pzdr:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Łaaaał, skąd masz tak śliczne rajstopy ? ;)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.