Total black

Z racji tego, że nie lubię niczego marnować, a ciuchy na raz są dla mnie nie do pomyślenia, chce Wam pokazać kolejną odsłonę mojej spódnicy studniówkowej. Niestety więcej jej tu nie zobaczycie, bo wczoraj sprzedałam ją jednej z moich czytelniczek, pozdrawiam Ewelinę :* Trudno było się rozstać, ale nie miałabym już żadnej okazji do założenia jej. Do niej dobrałam baskinkę, która tutaj nie jest baskinką, bo schowałam ją pod. Lecz pokaże ją jeszcze niedługo w całość, bo strasznie strasznie mi się podoba. Do tego warto wspomnieć, że dostałam ją od firmy z mojego miasta, która osiągnęła już dużą popularność wśród blogerek i słusznie! Każdy nowy projekt firmy PresKa jest co raz lepszy i już choruje na kwiatową bluzę! Trzymajcie tak dalej!
Swoja miłość muszę jeszcze wyrazić do butów, które namierzałam wzorkiem już od pewnego czasu. Co prawda najpierw były w moim zasięgu te ze złotymi okuciami ze Stradivariusa, ale cena odstraszyła. Teraz ciesze się, że już ten model mam i będzie się tu one pojawiać pewnie nie jeden raz. :)

Ps. Total black, ale paznokcie bordowe xd














(spódnica - własny projekt, buty - sequinshoes, bluzka - PresKa, zegarek - timex, ear cuff - gritter)


30 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ola podziwiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zakonnica. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że będę się w niej prezentowała tak samo dobrze jak Ty :) Pozdrawiam, Ewelina :*

    OdpowiedzUsuń
  5. No to pewnie Ewelina będzie zadowolona, że wytarzałaś sukienkę w śniegu xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewelina wypowiedziała się wyżej i nie ma nic za złe :) Poza tym wiesz, mam pralkę w domu :)

      Usuń
  6. świetnie wyglądasz:)
    buty mi się bardzo bardzo podobaja:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak dla mnie połączenie materiałów bluzki i spódnicy trzy razy nie ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. super wyglądasz - pozdr. Don C.

    OdpowiedzUsuń
  9. REWELACJA! Niby prosty zestaw a jednak robi mega wrażenie. :)
    Piękna spódnica i świetna bluzka.

    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham czerń. Tobie udało się z niej zrobić w moich oczach kolor ♥ Połączenie idealne, sama bym chętnie w nie wskoczyła! ♥ + za buciki, które mają tyle samo przeciwniczek jak i zwolenniczek, a które ja sama ubóstwiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. genialnie! sama bym się tak ubrała :)) kocham takie spódnice! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie zimno Ci? :)
    Wyglądasz cudownie, świetne zdjęcia ;)

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zimno zimno, ale zdjęcia trwały tylko jakieś 5 minut :)

      Usuń
  13. Moim zdaniem najlepsza Twoja stylizacja i cudowne zdjęcia*.*
    Kto Ci je robił ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia standardowo robił mi mój chłopak :)

      Usuń
  14. jak twoje prawo jazdy?

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy tutaj nie wspomniałam o tym, więc dziwne, że o to pytasz. Jeśli to Cię tak bardzo interesuje to jeszcze nie zdałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. wspominałaś kiedyś, że zaczynasz jazdy czy jakoś tak, dlatego pytam, spokojnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mistrzostwo!!! Wykorzystanie baskiny w ten sposób sprawdziło się genialnie! Świetnie kontrastujesz z całym otaczającym Cię tłem! Mi się podoba bardzo! Sama muszę w końcu coś zakupić w naszym tomaszowskim sklepie, ale jak na razie fundusze mi na to nie pozwalają :P
    Butki - rewelka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglądasz zjawiskowo! najlepszy zestaw!
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękna spódnica !

    OdpowiedzUsuń
  20. wyglądasz świetnie ;)
    zapraszam dzastalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajnie :) ale brakuje mi choćby jednego, małego kolorystycznego akcentu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny set! Podoba mi się :)
    Pozdrawiam!
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.