Winter doesn't scare me as much as it should

Wiem, że niektórzy czekają na posta z legginsami w roli głównej, ale niestety okazało się, że nie mam z czym ich nosić. Głupia sprawa, ale nagle stwierdziłam, że w mojej szafie nie znajduje się żadna odpowiednia, górna część garderoby.

Ku mojemu zaskoczeniu jakoś radzę sobę z znienawidzoną przeze mnie zimą. Dziś chce Wam pokazać bluzę, którą wyszperała dla mnie siostra w sh, a pochodzi z zary. Choć szary nie jest moim ulubionym kolorem to takiej rzeczy ewidentnie brakowało w mojej szafie. Dodatkowo urzekły mnie bufki na ramionach. Do takich gładkich bluz obowiązkowy był naszyjnik, kolia. Moja jest różowa ( zdecydowanie urzekł mnie w niej kształt, nie kolor) ze srebrnymi elementami, stąd jasny wybór reszty biżuterii.
Dla tych, którzy zachodzą w głowę czy było mi zimno - tak było, ale zdjęcia trwały tylko jakieś 8 minut :)

PS. Wstawiłam większe zdjęcia, co sądzicie?
















(buty - sequinshoes, spodniczka, torba, płaszcz, pierścionek - house, bluza - sh (zara), naszyjnik - h&m, bransoletka - iloko) 

46 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyglądasz :P Mam pytanie, zawsze umiesz coś do wszystkiego dobrać , do czego nosić ozdobne kołnierzyki ? Proszę o pomoc :d pOZDRAWIAM .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem o jakie dokładnie Ci chodzi kołnierzyki, ale jeśli o coś takiego http://img.szafa.pl/ubrania/0/009792536/1333476138/chokery-kolnierzyki.jpg to proponuje zakładać je do gładkich bluzek, które nie mają głębokiego albo w "V" dekoltu. Na przykład pasowałyby do tej mojej bluzy, która ma na okrągło pod szyją. Ja zrezygnowałabym wtedy też z jakiś dużych kolczyków, aby nie przesadzić :)

      Usuń
  2. takie cudeńko w sh, nie wierzę :O cudowna jest ta bluza! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja, mega płaszcz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja nabrała charakteru na zdjęciach w płaszczu :) Idealnie uzupełnił Twój zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Boskie botki! No i mój płaszcz. Swietnie się prezentujesz w nim.

    OdpowiedzUsuń
  6. super look ;)
    www.okomody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz przepięknie, cudowne buty!
    Zapraszam Cię do mnie na konkurs :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna ta bluza - siostra ma szczęście. Pięknie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz obłędnie!

    zapraszam na konkurs: http://madame-chocolate.blogspot.com/2013/01/konkurs-z-sizemaniacom.html

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacyjny zestaw :) buty ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj to będziesz musiała jeszcze trochę poczekać :) Ostatnio jestem cała pochłonięta czernią, ale ma nadzieję, że wraz z plusowymi temperaturami wróci też pozytywne nastawienie do kolorów.
    Większe zdjęcia jak najbardziej na plus. Bluza jest świetna! Ogółem cały set rewelacyjny. Na dodatek przewaga czerni, więc sama z chęcią bym go włożyła :P
    Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  12. góra idealna ! Tylko buty mi jakoś średnio do tego pasują ale to kwestia gustu i tak cię uwielbiam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Pieknie wygladasz:)Interesujace buty i swietne dodatki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko dobrane wzorowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Outfit jak najbardziej na tak, bardzo w moim stylu, ja jedynie zdjęłabym te korale i założyła jakiś ćwiekowy naszyjnik. Ale spódniczka i buty zajebiste!
    Pozdrawiam//

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie :) uwielbiam przeglądać Twojego bloga, mogłabyś mi tylko powiedzieć jakim aparatem robisz zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło! Jest to canon EOS 1000D :)

      Usuń
  17. śliczna! Ta bluza jest cudowna.. zawsze gdy ide do sh nic nie ma ..chyba mam pecha :(
    nie podobają mi się tylko buty..wszystko inne super sie komponuje :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudownie wyglądasz, a buciki to moje marzenie,są jeszcze na stronie?

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny zestaw ,chyba najlepszy jaki widziałam na Twoim blogu. Tylko tak dalej !:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Moja fryzura jest identyczna jak twoja i jak wyprostuje włosy to strasznie lecą mi na oczy.. Czy też masz z tym problem czy może masz jakiś sposób? Próbowałam lakierem, ale nic nie daje... Z góry dziękuje za odpowiedź:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam już na tyle długą grzywkę, że często po prostu biorę ją za ucho ;p Lakieru ani innych specyfików nie używam na co dzień :)

      Usuń
    2. kurcze, a ja mam ten problem, że jak ciągle ją biorę za ucho to potem mi się bardzo przetłuszczają włosy.. no cóż szukam innych sposobów, dziękuję!:)

      Usuń
  21. Świetny blog :) będę tutaj zaglądać częściej :)


    www.limitofcontrol.blogspot.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  22. Twój pierścionek z piórkiem najbardzej mi sie podobaa! *.* ale stylizacja również ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. dawno temu kupowalas ten plaszczyk?

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo fajny blog :)
    ciekawa stylizacja ;)
    znalazłam Twojego bloga przypadkiem, ale już wiem, że będe stałą czytelniczką :D

    OdpowiedzUsuń
  25. lovely look :)
    xoxo

    www.okomody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Mega! ;)
    dzastalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Bluza wspaniale współgra ze spódniczką :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczne buty! one maja złote dodatki czy srebrne? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajna stylizacja. :)
      Pozdrawiamy
      Joanna&Maja
      Surdut. Surrealistyczny Duet Twórczy.

      Usuń
  30. mi tak sobie , widziałam lepsze . :). Ale jest o.k

    OdpowiedzUsuń
  31. Hi there mates, how iѕ thе whole thing,
    and ωhat уοu wοuld liκe to ѕay аbout
    thiѕ pieсe of writing, in my view its in fаct аwеsome in ѕupport of mе.


    Feel fгee tо ѕurf to my pagе .

    .. premature ejaculation pills prescription

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.