I like Zakopane

W końcu mam znów swobodny dostęp do internetu. Wczoraj wróciliśmy z Zakopanego. Zdjęcia tam w południe były prawdziwą przyjemnością. Pierwszy raz w zimę przydały mi się okulary przeciwsłoneczne. Więcej zdjęć samego Zakopanego i widoków dodam w osobnym poście :)
Podstawa górskiego outfitu mimo wszystko musiały być swetry. Ten kupiłam przed samym wyjazdem, bo własnie takiego żywego koloru brakowało w mojej szafie. Do niego obowiązkowo czarne, woskowane rurki. Zabrałam również ze sobą koturny, ale powiem szczerze, że nie wyszłam w nich dalej niż przed pensjonat. Po tych wszystkich trasach pod górkę i z górki nie dałabym rady się poruszać. Jest to własnie jeden z powodów, dla których nie zdecydowałabym się mieszkać na południu Polski. Mam na sobie też wiele dodatków, których nie widać dokładnie. Szczególną uwagę chciałabym tylko zwrócić na bransoletkę. Pierwszą taka ciężka i skórzana. Dostałam ją od kolegi Kuby, który idealnie trafił w mój gust ^. Dziękuję :*












(buty - czasnabuty, spodnie - ny, sweter - reserved, bransoletka - mohito, pierścionek, kolczyki - allegro, 

25 komentarzy:

  1. Piękny kolor sweterka. Sceneria zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne zdjęcia*-*

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny sweter<3

    OdpowiedzUsuń
  4. cudnie wyglądasz, świetne zdjęcia!

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz i widać, że wyjazd Ci służył - aż cała promieniejesz! :)
    No i ostatnie zdjęcie jest boskie!
    Buziaki!
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  6. Amazing look & great blog! Love it!

    I`m your follower now,
    and I`ll be so happy if you follow me too:-)

    Happy New Year!!!

    xxx

    http://bonnie23blog.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wiem co lepsze sweterek czy widoki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny sweter i bardzo chciałabym teraz pojechać w góry i odpocząć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny sweterek i bardzo fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedy masz studiówkę?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to życzę udanej zabawy w mojej szkole ! :)

      Usuń
  11. Zestaw prosty ale ma w sobie to coś:))

    Pozdrawiam:)
    TheMaleStreet

    OdpowiedzUsuń
  12. jaki masz kolor sukienki ?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam czarno-złota :) Myślę, że zdjęcia wstawię w poniedziałek albo wtorek.

      Usuń
  13. świetny sweter!
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też kocham Zakopane, ten klimat... Świetny sweterek!

    OdpowiedzUsuń
  15. Widziałam ten sweterek w sklepie i jak na wieszaku wydał mi się zwyczajny tak na tobie bardzo fajnie wygląda i ożywia stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jak się udała studniówka? :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było cudownie! Szkoda, ze tak krótko :) Wszystko opiszę w następnym poście.

      Usuń
  17. Świetna bransoletka :) Nie wiesz może ile kosztowała ?
    Zazdroszczę widoków ..*.*

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak ja kocham Zakopane! :) Masz cudowny sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wyglądasz!
    Obserwujemy? Ja już się dodałam :)

    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. lovely blog!

    wanna follow each other?

    www.fashionshores.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.