Zakopane w moich oczach

Mam dla Was zaległy przerywnik od stylizacji, choć trochę mody też tu będzie. Nie mogę powiedzieć, że zakochałam się w Zakopanym. Jednak nie ma tam dużo miejsc do zwiedzania, a amatorem gór, stoków itd nie jestem. Oczywiście bardzo podobały mi się tam widoki, mogłabym stać i ciągle robić zdjęcia ośnieżonych gór. Byłam tam już drugi raz i zdecydowanie nie wybiorę się trzeci. Choć muszę przyznać, że pierwszy raz pamiętam jak przez mgłę, bo było to 3 klasie podstawówki. Do tej pory Krupówki wyobrażałam sobie w ogóle inaczej, ale to przemilczę ;d Zrobiłam dla Was strasznie dużo zdjęć, wybrałam najlepsze i....

taki mieliśmy widok z okna.


A mieszkaliśmy właściwie w Kościelisku.

 To różowe niebo to wcale nie photoshop, tylko natura!


 Kościół na Krupówkach.

 Choć trochę się bałam, przejechaliśmy się obowiązkowo dorożką.

 Moda prosto z gór! Najnowsze trendy :)


 Choć wiem, że pod tymi przebraniami kryją się obcy mężczyźni to miałam taka ochotę się przytulić i zrobić sobie z nimi fotkę. Nie mam zdjęcia, ale najbardziej podobał mi się Czesio, który nawet mówił jak on!








Jedzenie było dla mnie też ważną częścią wyjazdu. Nie przepadam za oscypkami czy tłustym góralskim jedzeniem stąd nasz wybór restauracji. Uwielbiam te bułeczki, są najlepsze <3




 Widzieliśmy nawet góralską parę młodą!

Fotka z przechodniami :)

Zdjęcie robione w południe, kiedy tak miło przygrzewało słońce i mogłam zrobić zdjęcia outfitów. 


 Dla "plażowiczów" też się coś znalazło!



 Najlepsze miejsce! Gorąco polecam! Myślę, że smakołyki poniżej same też zachęca...







 Nasz pensjonat :)

 Najlepsza, najbardziej charyzmatyczna i przebojowa chodząca reklama! Chłopie szacunek za wytrwałość.


 Jaki przykry widok, nieprawdaż? H&M zabity na sylwestra.





18 komentarzy:

  1. w jakim pensjonacie byliście, chodzi o nazwę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pensjonat nazywał się "Alicja" :)

      Usuń
  2. Też byłam na sylwka z Zakapanym:)
    ooo i ten koleś: Zapraszamy na obiady domowe' no jest genialy;p mój chłopak to ciągle się z tego śmiał;p
    no i miśki smiechowe:)
    obiadki też w sfinksie jadaliśmy;p
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. "fotka z przechodniami" najlepsza! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna relacja! Najlepsze zdjęcia to te ze słodkościami! Jadłabym wszystko! Za rok też chyba gdzieś wyjadę ze znajomymi na Sylwestra :)
    Buziaki!
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  5. http://www.youtube.com/watch?v=jUxhboX93HU&list=UUIf4r6xIw_EuviulHip1wOw

    Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taaak! Pamiętam "człowieka-reklamę" z wakacji! Był fantastyczny :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne oderwanie się od mody ;) Śliczne zdjęcia . Twoje życie z trochę innej strony ;* Jestem stałą czytelniczką i bardzo lubię Twojego bloga ;) Oby tak dalej ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. znasz jakieś fajne slepy z ubraniami i butami online? :) jakie polecasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie całe mnóstwo :) Wszystkie rzeczy ze sklepów online jakie mam i pokazywałam na blogu zazwyczaj polecałam :) Wystarczy przejrzeć kilka postów. Chyba, że szukasz czegoś konkretnego?

      Usuń
    2. sukienki, buty:) i jakiś ciekawy sklep ogolnie z ubraniami :)

      Usuń
  9. mogłabyś poddać kilka linków?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka? Proszę :)
      http://monashe.pl/ - nigdy tam nie zamawiałam, ale mają ładne rzeczy i wiele pozytywnych opinii :)
      http://www.sequinshoes.pl/ - Taka jak i deezee, lecz buty są tańsze :) Własnie sama czekam na paczkę z zamówieniem
      www.iloko.pl - często z stamtąd zamawiałam biżuterie, choć muszę przyznać, ze teraz rzadko jest tam coś ciekawego.
      Jest wiele też zagranicznych asos, romwe, sheinsider itd :)
      Do tego podobają mi się bluzy z Mr. Gugu & Miss Go na przykład. No nie wiem co jeszcze.

      Usuń
  10. piękne zdjęcia <3
    Kochana zapraszam Cię także na mój konkurs na blogu http://wiktoriabachowskaphotography.blogspot.com/2013/01/carmex-competition.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Suuuper zdjęcia <3 Aż się budzą własne wspomnienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. JAGODA- moje ulubione miejsce na Krupówkach :) bywam co roku.

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.