Let's start a good time!

Choć era baskinek powoli przemija, można znaleźć takie na widok, których oczy nam się  same zaświecą. Sama widziałam ostatnio kilka bardzo interesujących (jedną bordową nawet w mojej szkole). Tak się złożyło, że chyba najlepsza wersja, bo skórzana gości w mojej szafie. Właściwie to zamieszkała tam na dobre, bo pokazuję Wam ją już drugi raz. Teraz w całej okazałości.
Ja osobiście najbardziej lubię ją nosić ze spódniczkami, ale tymi obcisłymi, czyli np. z ołówkową czy tubą. Uprzedzam, że z rozkloszowanymi nie wygląda to dobrze. Jeśli jednak wolicie spodnie, to polecam wąskie z wysokim stanem np. cygaretki. Oczywiście jeśli baskinka jest czarna tak jak moja to radzę to wykorzystać i nosić z kolorem. Ja dziś wybrałam ciemną zieleń. Do tego kolor wystąpił jeszcze na kolczykach, które ożywiają look. Reszta biżuterii jest srebrna z racji małych ćwieków na dekolcie :)

Ps. Kiedyś anonim pytał o moje prawko, a więc - dziś zdałam :) Zaczynamy ferie!













 (buty - sequinshoes, spódniczka - ny, baskinka - PresKA, kolczyki - h&m, bransoletka - iloko)

Moja skóra nie jest w rzeczywistości taka biała jak na zdjęciach, to efekt rozjaśnienia zdjęć :)

50 komentarzy:

  1. Mi się za bardzo nie podoba taka skórzana baskinka ale ogólnie bardzo ładnie-seksownie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. trzy razy nie , dziękujemy

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten duet nie gra roli, do takiej baskinki bardziej pasowałyby czarne legginsy bądź spodnie i buty na obcasie , ale to tylko moja opinia ;) ogólnie nie jest najgorzej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarne leginsy? I dupa na wierzchu. No i własnie nie chciałam być cała na czarno, więc wybrałam kolor. Nie codziennie można chodzić na obcasach, a moje zestawy są takie jak noszę na co dzień. Rzadko kiedy zakładam coś tylko na zdjęcia, a w taka pogodę jak dziś (roztopy, ślisko) płaskie buty były obowiązkowe :) Pozdrawiam!

      Usuń
  4. czyli twierdzisz, że legginsy są tylko do dłuższych bluzek ? masz zgrabna figurę, więc czemu masz nie mieć "dupy" na wierzchu, trzeba pokazywać swoje walory :)
    a co do butów to rozumiem , ale jakieś zimowe botki czy koturna. jak kto uważa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy o jakiś leginsach mówimy :) Bo jeśli takie http://answear.com/img/101/101908/zoom/ona-reporter-reporter-legginsy-damskie.jpg to tylko do dłuższych bluzek. No, ale jeśli mają kieszenie np. http://urstyle.pl/site_media/przedmioty/hm-legginsy-czarne.png to inna sprawa :)

      Usuń
    2. Też jestem zdania, że zwykłe legginsy wyglądają nie zbyt ciekawie bez dłuższej bluzki. Tzw 'tyłek na wierzchu' jest naprawdę bardzo krytykowany, a bynajmniej wśród ludzi, których znam :)

      Usuń
    3. rzeczywiście w leginsach masz tyłek na wierzchu... brawo, a jak zakładasz krótką spódniczke to nie masz tyłka na wierzchu ?? nie rozumiem argumentu....

      Usuń
  5. myślę, że baskinki jeszcze długo będą w modzie:) cudownie wyglądasz:)dobrze, że zestawiłaś ją z taką spódnicą:)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie wyglądasz i śliczna jesteś ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wyglądasz !

    cudowna bluzeczka !!!

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie wiem czy ubrałbym taka bluzkę ale kroj ma świetny

    http://www.sotheemily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. o matko jakie cudowne zdjęcia <3
    dzastalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. w jakiej szkole jezdzilas i z jakim instruktorem?:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Szóstce z Karoliną, a potem w Selce z Benkiem :)

      Usuń
  11. bordowa baskinka ze stradivariusa za 2 dyszki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny zestaw : )
    Zapraszam do wspólnego obserwowania : )
    Pozdrawiam i obserwuję : )

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądasz:) Masz piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystko fajnie, ale na moje oko ta baskinka jest jakby za duża na ciebie.. albo taki po prostu jej urok.
    p.s. Za którym razem prawko? za pierwszym???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest ciut za duża na mnie talii, ale gdybym wzięła mniejszy rozmiar to bym się nie zmieściła w ramionach chyba :) Oj, nie za pierwszy :P

      Usuń
  15. baskinka bardzo do ciebie pasuje !:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam baskinki, a Twoja jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  17. jakie perfumy używasz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam perfum z avonu ;) Ich zdjęcie pojawiło się w mixie instagramowym :)

      Usuń
    2. a te w szerszej butelecce jaka maja nazwe ? ;)

      Usuń
  18. Piękna ta baskinka! :)
    Masz genialną figurę!

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczna jest ta bluzeczka;)

    OdpowiedzUsuń
  20. najlepszy set jaki dzisiaj widziałam w polskim internecie!

    OdpowiedzUsuń
  21. piękną masz bluzkę! a buty chętnie bym Ci zabrała :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. oj pewnie zmarzłaś ;) ale look jest genialny <3 piękna baskinka :)
    pozdrawiam,
    Desire

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzięki Oldżi :*
    Tak wiem, że zdjęcia na tle bloków to nie za ciekawa opcja, ale nie chciało się nam dalej iść :P
    Baskina jest śliczna, a te buty - CUDEŃKA. Jak w końcu mój portfel "przybierze na wadzę" mam zamiar kupić podobne :P

    OdpowiedzUsuń
  24. zestaw świetny, ale buty jakoś do mnie nie przemawiają :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądasz rewelacyjnie;) Kocham takie stylizacje:) Pięknie kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetnie wyglądasz:)
    cudowna bluzka z baskinką
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  27. kiedy nowy post? :) Uwielbiam Twoje stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  28. Hi lovely blog! Yor style is unique and it inspires me so much, I was wondering: would you like following each other? Let me know <3

    Http://gowestyoungcowgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. na tle kauflanda tez nie jest efektownie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaufland widać tylko na jednym zdjęciu przez przypadek, bo za bardzo przesunęłam się w prawo :)

      Usuń
  30. Ślicznie wyglądasz, bluzka z baskinką - cuudo <3

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ; )

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny zestaw,urocza ta bluzeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  32. dziękuję :* cudowna jest ta baskinka! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. pięknie wyglądasz :) obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Masz świetną figurę :) Stylizacja bardzo fajna
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. rewelacyjne zdjecia, wygladasz swietnie!


    www.fashionbynutka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.