The experimental combination

Znów większość z nas narzeka na zimę. Ja po prostu się na nią obrażam. Nie będę pokazywać jej dziś nawet w tle na zdjęciach. Idź sobie, a kysz! Czekam na wiosenny przypływ energii.
Ten post pisałam wczoraj w nocy w swojej głowie. Był elokwentny i zabawny, ale wszystko już zapomniałam. Dobra, zacznę od tego, że zostałam uwiedziona. Nie wiem jakim sposobem i kiedy to się stało, ale czarno-biały motyw pasków i geometria w jednym ukradły część mojego serca. Co prawda zrobiły w to bardzo subtelny sposób, bo w sh za 6 złotych. Postanowiłam do tego jeszcze trochę pobawić się fakturami. Tweedowy żakiet, który może kojarzyć się z poduszkami naszej babci oraz welurowa spódniczka, ten materiał nigdy nie był lubiany przeze mnie. Jest to jedyna taka rzecz w mojej szafie i kupiłam ją głownie ze względu na cenę (4 złote). Nie chciałam zakładać zwykłej czarnej bawełnianej tuby, eksperymentuje :) Aby nie było tak ponuro - neonowa bransoletka i różowa szminka.














(spódniczka - dunnes(sh), koszula - kappahl(sh), żakiet - stadivarius%, kolczyk - glitter)

31 komentarzy:

  1. śliczna bluzka <333 i wgl wyszłaś fantastycznie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Poprosimy więcej zwrócenia uwagi na detale! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszula jest boska! Wyglądasz naprawdę ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylizacja ;)
    uwielbiam twojego bloga ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, naprawdę super. Cudowny żakiet, koszula i spódnica, zmieniłabym jedynie buty. Ogólnie jak najbardziej na plus, pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. przepięknie wyglądasz:) a spódnicę zakładaj częściej bo jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. widać że spódniczka kosztowała 4 zł :P zmieniłabym jedynie buty :) pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  8. płaszczyk na 1 zdjęciu jest super.. nie mówiąc już o butach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie wyglądasz :)
    uwielbiam tą koszulę <3

    OdpowiedzUsuń
  10. nie potrafię wybrać jednej rzeczy,która podoba mi się najbardziej! wszystko jest świetne i pasuje do siebie idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie! wszystko chętnie bym przygarnęła :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. niech zima znika jak najszybciej
    świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  13. Cały zestaw super. Ale zdecydowania kurteczka wymiata:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  14. wyglądasz fantastycznie!
    zakochałam się w płaszczyku :)

    http://madeoftears-madeoftears.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Faktura tego materiału może być zdradziecka, ale na Twojej spódnicy bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. widzę nowa mimika- otwarta buzia

    OdpowiedzUsuń
  17. Zmieniłabym buty !!!!!!!!!!!! Po za tym fajny zestaw !

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak zwykle wyglądasz świetnie! Chociaż moim zdaniem te buty optycznie skracają Ci nogi ale cała reszta jak najbardziej na tak:)) Em

    OdpowiedzUsuń
  19. i love the gray coat in the first picture :)

    http://www.tseparfait.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. cudo cudo i jeszcze raz cudo ! wszystko w tym zestawie bardzo mi sie podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  21. No właśnie zimo a kysz! A co do zestawu to bardzo mi się podoba ten geometryczny ale nie nudny wzór na koszulki, spódniczka welurowa i płaszczyk o ciekawej fakturze idealnie się dopasowują w dość interesującą całość :)

    OdpowiedzUsuń
  22. W których sh najłatwiej jest kupić jakieś dobre spodnie? Bo nigdy nie mogę znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodni w sh już dawno nie kupiłam. Jakiś rok temu dorwałam jedne tylko koło Bodzia chyba :)

      Usuń
  23. Bardzo podoba mi się set! Koszula jest po prostu świetna! I ta neonowa bransoletka świetnie dopełnia całość! :)
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  24. koszula jak najbardziej na tak! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. wyglądasz rewelacyjnie! świetne buty :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ty sie tak ubierasz do szkoły ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie byłam tak jeszcze ubrana do szkoły :)

      Usuń
  27. Bradzo świetny płaszcz ;) rewelacyjnie w nim wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.