Theme skull

Dziś kolejny raz chce Wam pokazać jak według mnie powinno się nosić legginsy. Moje są z motywem czaszki, który totalnie ogarnął moja szafę. Początkowo nie byłam do nich przekonana. Bałam się, że ich niska cena i pochodzenie z sieciówki sprawią niedługo ich wszechobecność w blogosferze. Do tej pory jednak ich nie widziałam dlatego zdecydowałam się na ich zakup. Kolejną nowością jest koszula mgiełka, których nigdy w szafie nie za wiele. Zwróćcie  uwagę jeszcze na tweedowy żakiet, który marzył mi się od dawna. Może nie jest idealny, bo wolałabym zapinany, ale przeceny w stradivariusie zdecydowanie mnie urzekły.
Powiem tylko jeszcze, że w takim zestawie czułam się bardzo dobrze. Sprawdzi się on i na co dzień i na jakieś party : )















56 komentarzy:

  1. Świetnie! Genialne legginsy! Wszystko mi się podoba *_* ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne, też się nad nimi zastanawiałam :>
    jednak zdecydowałam, że wzory na spodniach/legginsach (jeszcze) nie są dla mnie:P

    OdpowiedzUsuń
  3. No własnie dzisiaj znalazłam te legginsy w h&m i takie wow jeszcze nigdzie ich tutaj na blogach nie znalazłam, ale zakup się nie udał bo okazały się za duże :c A żakiecik świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie zestawiłabym legginsów z tak krótką górą, bo według mnie troch to śmiesznie wygląda. Ale za to koszula bardzo mi się podoba, uwielbiam takie mgiełki, a ty jesteś prześliczną dziewczyną!
    Pozdrawiam/

    OdpowiedzUsuń
  5. te legi są przecudowne !:) Zresztą cały zestaw jest :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uczysz się w ferie do matury ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. szczupła dziewczyna dobrze wygląda nawet w leginsach noszonych jak normalne spodnie, więc nie wiem w czym problem :) bardzo ładny zestaw, tylko jakos te dodatki takie nachalne.

    OdpowiedzUsuń
  8. W sumie bardzo fajnie wyglądają ale do leginsów się chyba nie przekonam :) Ale za to idealna góra stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. te legginsy zupełnie odpadają.zwykłe czarne juz lepiej by sie komponowały.

    OdpowiedzUsuń
  10. C U D O W N A
    E.

    OdpowiedzUsuń
  11. idealnie pod każdym względem:) zestaw na 5!

    OdpowiedzUsuń
  12. set meeega <3 świetnie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie bez gustu.

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny zestaw. chyba jeden z lepszych. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja, a leginsy są boskie. Jeśli można wiedzieć z jakiego sklepu je nabyłaś.? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. super zestaw a koszula boska :)

    OdpowiedzUsuń
  17. podobają Ci się takie legginsy ? http://allegro.pl/legginsy-w-paski-s-m-i3028934753.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te moim zdaniem mają zbyt cienkie paski. Jeśli chodzi o sam motyw to powoli się do niego przekonuje, ale dużo zależy od tego jak się je zestawi :).

      Usuń
  18. Tak nie nawiązując zupełnie do stroju. Jak można nazwać bloga po angielsku (tak wiem, wszystko w tym języku brzmi wynioślej) i zrobić błąd w dwuwyrazowym wypowiedzeniu, które na dodatek jest tytułem wpisu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak można się tak czepiać Pani/Panie poligloto. Nigdy nie ukrywałam, że angielski nie jest moją mocną stroną. Używam go ponieważ odwiedza mnie wiele czytelników z zagranicy. Jednak wolałabym rozmawiać tutaj o stroju :)

      Usuń
  19. Rewelacyjnie wyglądasz, koszula i żakiecik mnie urzekły ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny zestaw ;)!
    obserwuje i pozdrawiam. ;3

    OdpowiedzUsuń
  21. legginsy masz fantastycznie!
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. spodnie genialne! obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczna jestes i masz piękną torebkę :3
    obserwuję:D

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdjęcia miłe dla oka ;)
    Podoba mi się u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Żakiet jest świetny! Bardzo ładny i elegancki:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie wyglądasz:) Piękny zestaw:) pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Może zamiast wydawać pieniędzy na coraz to nowsze ubrania, powinnaś zainwestować je w książki? Słyszałem, że z Twoim intelektem nie jest najlepiej. Idealnie obrazuje to Twoja wypowiedź z filmiku 1 LO w Tomaszowie Mazowieckim kiedy to wypowiadasz się o przygotowaniach do swojej studniówki.
    PS Legginsy są totalną pomyłką. Może gdyby zapłacili mojej dziewczynie sporą sumę, pozwoliłbym Jej w nich wyjść. Twarz nie robi wrażenia, jest pospolita, jako facet powiem Ci, że nie spojrzałbym na Ciebie na ulicy. Mimo to, pozdrawiam Cię i życzę sukcesów w edukacji, chociaż wiem, że droga nie będzie krótka ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam ludzi, ktorzy mnie nie znaja, a oceniaja. Filmik byl nagrywany bez przygotowania na szybko i w wielkim stresie.
      Pozwolibys jej wyjsc? Ja nie potrzebuje pozwolenia. Blog nie jest prezentacja mojej urody czy jej braku. Bardzo sie ciesze, zebys na mnie nie spojrzal i ja na Ciebie tez pewnie bym nie spojrzala. Spokojnie, nie martw sie ;) Poradze sobie :)

      Usuń
    2. Najlepiej nawrzucać nie podpisując się pod tym, taki odważny się znalazł...

      Usuń
  28. Boskie legginsy <3 dawno je klupilas?


    masz może ochotę na nowe buty? u mnie konkurs w którym są do wygrania są bony na buty ze sklepu merg.pl :) Zapraszam :))
    http://the-devil-weaars.blogspot.com/2013/02/konkurs-z-mergpl.html

    OdpowiedzUsuń
  29. szczerze mówiac to nie ma nic oszalamiajacego w twoim stylu ubierania się, co druga dziewczyna ubiera się modnie. To nic wielkiego kupic pare rzeczy w sieciowkach,ubrac sie i porobic sobie foteczki :) Co innego jakbys miala jakies naprawde wyszukane i orginalne ubrania ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo sie ciesze, ze w twoim otoczeniu wiele dziewczyn ubiera sie modnie. Moje rzeczy pochodza nie tylko z sieciowek. Poza tym chodzi o zestawianie ich ze soba. Moze juz niedlugo dzieki pewnej wspolpracy bd miala 'wyszukane i orginalne ubrania'.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie chodzi o to, ze w tym twoim zestawianiu nie ma nic zaskakujacego

      Usuń
    2. Ja sądzę inaczej :) Jeśli Tobie mój blog się nie podoba, pamiętaj, że nie musisz go odwiedzać :)

      Usuń
    3. Sama piszesz " będę wdzięczna za każdą opinię " więc pisze to co myśle :) Poprostu to staje się nudne i tyle :)

      Usuń
    4. Dziękuje :) Nikt Cię tu na siłę nie zaprasza.

      Usuń
    5. Nie umiesz znieść krytyki. Jeśli ktoś zakłada bloga to(w moim mniemaniu) powinien się wyróżniać z tłumu i pokazywać siebie. Podzielam zdanie osoby wyżej- nie ma w Twoich strojach nic nadzwyczajnego.

      Usuń
    6. Uważam dyskusję już za bezcelową. Bloga będę prowadzić nadal po swojemu :)

      Usuń
    7. Nikt ci nie broni ale 'fashionistką' to ty nie jesteś;))

      Usuń
    8. I wcale nie chce nią być. To określenie jest nic nie warte...

      Usuń
  31. mogłabyś częściej dodawać posty ?

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie przemawia do mnie motyw czaszek, jednak bez żadnej kokieterii muszę stwierdzić, że zestaw jest wspaniały! Wszystko idealnie do siebie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  33. Brakuje mi takiego żakiecika :) A motyw czaszek uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. swietnie wygladasz, masz piekne wlosy :)

    OdpowiedzUsuń
  35. dzięki za wpis :) ojej ja też uwielbiam czaszki. :* bransoletka jest cool!

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne są te legginsy, świetnie je zestawiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  37. Wooow zestawy coraz to ciekawsze i zdecydowanie w moim stylu! Super!:)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.