INSTAGRAM MIX 7 + WYPRZEDAŻ

Dziś mam taki leniwy dzień dla siebie. Pokój posprzątany, ale nie tylko. Zajrzałam jeszcze do mojej szafy i wybrałam rzeczy, które na mnie nie pasują, albo po prostu mi osobiście się znudziły. Od razu mówię, że nie chodzi mi o zysk, ale o zrobienie miejsca w szafie na nowe rzeczy, których wciąż przybywa xd.
Założyłam w końcu też swoje konto w aplikacji instagram. Mój nick to oczywiście "Fashionsblackmail". Zapraszam do obserwowania :). Wiem, że sporo tam jedzenia, ale takim łakomczuszkiem jestem. Zdjęcia nie są ułożone chronologicznie.

gofry własnej roboty/ eksperymenty z włosami/ moje miasto/ obiad/ t-shirt z sh/ jabłecznik mojej mamy/ wypad do kfc/ pianki kaczki/ podczas meczu/ czekoladki od A./ fotki z wieczoru walentynkowego i desery w Venezia Caffe/ ulubione chipsy/ świeżo odebrane prawko/ "co ty ode mnie chcesz?"/ zima ble/ kolejny prezent/ krem do rąk/ strzelające cukierki

 w nowej pizzerii Trufla/ codzienny zestaw/ mc x3/ muzeum narodowe x5/ paznokcie/ zdjęcie w sh/ pierścionek/ piotrków x2/ powrót ze zdanego egzaminu/ mój kotek/ cheese z Weronika/ spotkanie z przyjaciółkami w Truffli x4/ mój nowy laptop


milka z chrupkami/ krówka na kostce/ łup z sh/ hibbi bang bang/ nauka ze snikersem/ przesyłka z Hong Kongu/ wczorajszy wieczór/ nowy tablet/ biżu/ what?/ zamówienie z hurtowni biżuterii x2/ dla Wero/ nuda/ nowe leggi/ więcej o tym wkrótce/ moja komoda/ zdjęcie z dzieciństwa/ nieogar


Na sprzedaż:
Wszystkie ceny są podane z doliczonym kosztem przesyłki. W przypadku zakupy dwóch lub więcej rzeczy cena ulegnie zmniejszeniu. Z wszystkimi pytaniami piszcie do mnie na email - olgapiotrowska@vp.pl. Mogę podać rozmiary, wymiary i co tylko chcecie :) W klikach są podane linki do postów, gdzie miałam na sobie te rzeczy.

1 - bokserka z atmosphere 10zł, 2 - bluzka h&m 16zł klik, 3 - bluzka atmosphere 20zł klik
4 - t-shirt adidas zielony - 30zł biały - 35zł

 1 - koronka h&m 20zł klik, 2 - swterek zara 20zł, 3 - koszula h&m 20zł klik, 4 - kurtka 15zł

 Buty lity deezee rozmiar 40 119zł

 Spodnie dresowe new yorker r.S 70zł

 Rurki h&m r. 38 40zł

 1 - sukienka new yorker 25zł, 2 - sukienka pull&bear 50zł klik, 3 - sukienka troll 35zł, 4 - sukienka h&m 10zł, sukienka gina tricot 10zł, spódniczk h&m 13zł

1 - koszula - 15zł, koszula h&m - 13zł, koszula vero moda 14zł klik, 3,4 - koszule po 8zł

Chętnie wyśle więcej zdjęć. Napisz do mnie na email: olgapiotrowska@vp.pl. Daną rzecz mogę wystawić też na allegro.

9 komentarzy:

  1. Dużo świetnych rzeczy, szkoda, że w portfelu pusto :(

    OdpowiedzUsuń
  2. skąd masz tyle kasy ? tutaj nowy laptop zaraz nowy tablet , skąd?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Laptop dostałam od rodziców jeszcze w ramach prezentu na święta :) A tablet jest za złotówkę z Orange przy podpisaniu nowej umowy na internet.

      Usuń
    2. no ale ubrania też cały czas kupujesz nowe, niby , że z sh ale nie wierze ze masz wszystkie z lumpów a na dodatek te wszystkie ciuchy są z dobrych i drogich firm.

      Usuń
  3. Je, Je a chuda nadal jak patyk jest :D :*

    OdpowiedzUsuń
  4. co to za hurtownia biżuterii :)? masz do niej linka?

    OdpowiedzUsuń
  5. Mojej szafie też przydałoby się czyszczenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi this is a lovely blog honey I think we should follow on GFC and Bloglovin? what do you think?
    let me know I'll follow back for sure
    New post is up on my blog you should have a look :)
    oxoxoxo
    Marie

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.