Mgiełki

Dawno mnie tu nie było, ale lepiej późno niż wcale. Dziś głównym elementem, który chce Wam pokazać jest mgiełka. Płci przeciwnej ta nazwa kojarzy się pewnie ze zjawiskiem atmosferycznym. Lecz dla nas kobiet oznacza koszulę z transparentnego materiału. Ja wyznaje zasadę, że tego typu części garderoby nigdy nie za wiele. W swojej szafie, jak już pewnie zauważyliście, mam ich kilka. Każda w innym kolorze, kroju tworzą kolekcje, która wciąż chce się powiększać. Ta dzisiejsza koszula pochodzi ze sklepu PresKA i tym razem nie ma typowego kołnierzyka, a i tak jest elegancka. Tego mi brakowało! Oczywiście mogłam dobrać do niej czarne rurki i byłoby po sprawię, ale zdecydowałam się zaryzykować z innym kolorem, co sądzicie?

Dla Was tylko jedna rada - zwracajcie uwagę na bieliznę, którą zakładacie pod tego typu koszule. Nie raz już się spotkałam z fatalnymi połączeniami. Stawiajcie na jednokolorowe i gładkie staniki. Najlepiej w kolorze koszuli, białe, czarne lub najbezpieczniej cieliste.















Zapraszam na stronę - white beach dresseswholesale summer dressescasual beach dresses .

41 komentarzy:

  1. nieładnie Ci w tych spodniach.. są rozciągnięte.. lepiej dać za spododnie 100 i ładnie wyglądać niż 30 i..

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie Ci w takich kolorach

    OdpowiedzUsuń
  3. myślałam, że czymś nas zaskoczysz a tu żadna nowość.

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnieee

    zapraszam do siebie ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna koszula !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi się podoba połączenie tych kolorów ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdejmij w końcu tę ćwiekową bransoletkę, błagam...!;D ja rozumiem, że może ją lubisz, noś sobie... ale nie musisz jej zakładać do wszystkiego tylko dlatego, że jest modna (chyba), a juz napewno nie do tak subtelnych stylizacji... ;) Pozdrawiam, J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu? Do wszystkiego? Mam ją na sobie drugi raz w zestawie :) Własnie dzięki biżuterii (opasce czy bransoletce) zestaw miał być bardziej wyrazisty, nie subtelny.

      Usuń
  8. Nie zgodzę się z Tobą. Już dawno było mówione, że w przypadku białych bluzek i takich właśnie mgiełek warto założyć stanik w innym kolorze(a najlepiej, żeby nie był to standardowy odcień). Oczywiście co innego jeśli jest się pracownikiem biura czy urzędu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja uważam inaczej :) Poprzez wyrazista, widoczną bieliznę łatwo wyglądać ordynarnie. Choć muszę przyznać też, że zdarzają się wyjątki kiedy można uzyskać ciekawy efekt ;)

      Usuń
    2. ordynarnie??
      Przez mgiełkę bielizna subtelnie prześwituje, a nie jest pokazana... i na tym właśnie polega urok mgiełki, troche pokazuje, ale nie do końca tworząc tym efekt raczej kobiecy i seksowny niz ordynarny i wulgarny...
      poza tym w takiej koszuli nie masz ani dekoltu ani nawet ramion odsłoniętych. ;)

      Usuń
    3. Spotkałam się z przypadkiem gdzie własnie jakoś ten urok mgiełki prysł przez bieliznę, dlatego napisałam jak według mnie najłatwiej ją zestawić :)

      Usuń
  9. Ładnie.Masz bardzo ładną figurę!


    http://www.alliness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. coś mi sie wydaje, że dzięki ćwiekom ten zestaw nie nabiera wyrazu jak twierdzisz tylko tworzy sie bałagan, w którym jedno do drugiego nie pasuje kompletnie... no ale to tylko moje zdanie, szanuje Twój gust i dobór bizuterii.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. no ładna to Ty jesteś.. ale w swoich stylizacjach pokaż chociaż troche siebie, a nie tylko to, co akurat jest modne, czego na ulicach pełno... bo tak zauważyłem, że masz tendencje, żeby na siebie założyć jak najwięcej trendów, obojetnie czy do siebie pasują czy nie...
    Może jako facet sie nie znam, ale zgodze sie z J, ćwieki out przy takiej bluzce..

    OdpowiedzUsuń
  12. Koszula pięknie wygląda w połączeniu z burgundem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Może jesteś szczupła ale masz bardzo krzywe nogi:((fuuu!

    OdpowiedzUsuń
  14. very nice and sweet outfit! love the sheer shirt and burgundy jeans - love your choice of gold jewellery as well!
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie. Subtelność i zwiewność koszuli dodaje uroku całej stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  16. Aleś ty urocza! :) Przepiękny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz ;)
    Bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. kiedy nowy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie jestem w stanie określić konkretnie. Postaram się jak najszybciej, bo chce Wam pokazać nowości, ale mam strasznie dużo nauki przed matura :(

      Usuń
  19. śliczna mgiełka;)
    zapraszam do wzajemnej obserwacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wyglądasz! :) Koszula na duży plus, jednak ja dobrałabym jakieś delikatne szpilki. Ale nie mam się co czepiać, sama doskonale wiem, jaka pogoda za oknem... Dodatki wyglądają rewelacyjnie!:)
    Buziaki
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  21. Siemanko! Bardzo fajny blog, i świetnie wyglądasz ej :D
    Obserwuje!

    Pozdro, Life of a Propser

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna koszula :)

    www.missdzejni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. cudowna koszula, a Ty jesteś niesamowicie piękna!

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny zestaw. bardzo podoba mi się koszula. pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  25. ale Ty jesteś chudzinka! :) dodatki rzeczywiście świetne, szczególnie opaska ;)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.