Pierwszy raz z galaxy

Czasem już tak mam, że jakiś bardzo popularny trend ominę szerokim łukiem i  później jestem zadowolona, bo był on chwilowy i szybko się nudził. Tak też pewnie byłoby z motywem galaxy, na punkcie którego wszyscy jakiś czas temu oszaleli. Otwarcie przyznam, że na wybór legginsów nie miałam wpływu. Sama nie wierzę, że to już moja trzecia para. Mimo to postanowiłam stawić im czoło. Zajrzałam do szafy i nie widziałam innego wyjścia niż limonkowa koszula, granatowa ramoneska i brązowe botki. Gdyż wszystkie te kolory znajdują się również na legginsach. Jak dla mnie tworzą idealną całość. A Wy co sądzicie? Oczywiście taki zestaw nadaje się na bardziej na imprezy czy spotkania. Spokojnie, do szkoły tak ubrana nie chodzę :)
















( leggings and jacket - romwe.com)

44 komentarze:

  1. koszula genialna :) zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zestaw :) cudne leggi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiem jak można nosić krzyże i być niewierzącym ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem wierząca :)

      Usuń
    2. byc wierzącym i nie chodzic do kosciola? ciekawe..

      Usuń
    3. Widzę ktoś obecność sprawdza co niedziele :)

      Usuń
    4. widzę wypowiedział sie Ksiądz twojej parafii :D

      Usuń
    5. sama to napisałaś w komentarzu w poprzednim poście, wtedy gdy ktoś Cie zapytał 'jak się ubierasz do kościoła?' gdzie na to Ty odp:'nie chodze do kościoła' :] myśl dziewczyno co mówisz

      Usuń
    6. Co ma jedno do drugiego? Wierze w Boga, ale nie chodze jakos regularnie do kosciola :)

      Usuń
    7. Mozna byc niewierzacym i nosic mnoooooooostwo krzyzy, bo poza tym, ze jest on symbolem chrzescijanstwa, to jest tez symbolem popkultury. Nikt mi nie bedzie mowil co moge, a czego nie moge nosic. Dlatwgo Olga olej i sie nie pezejmuj, niech na siebie popatrza ;).

      Usuń
  4. świetne masz legginsy:) całość bardzo mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te legginsy ,świetnie wygląda do nich ta żółta koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no... w szkole zdejmujesz czapkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ??? Nie byłam tak nigdy ubrana do szkoły, więc nie widzę sensu wypowiedzi.

      Usuń
  7. Świetny zestaw, skąd ramoneska ????

    pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  8. sama mówiłaś, że legginsy to nie spodnie, a tu dupa na wierzchu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem :D Tłumaczyłam już tę różnice chyba w poprzednim poście w legginsami ;)

      Usuń
    2. sama przeczysz sobie,poza tym ,zobacz jak odbija Ci sie p**** w tych leginsach. Masakra. jeszcze gorzej niż z tym tyłkiem.

      Usuń
  9. wszystko ok tylko te buty troche kiczowato do tego

    OdpowiedzUsuń
  10. okropności. Jak Cię razi słońce to może zainwestuj w okulary?

    OdpowiedzUsuń
  11. zestaw prześwietny .
    - bardzo mi się podobają twoje foxy :)
    chciałabym takie, lecz chyba do tego były by fajniejsze vansy i mogłabyś spokojnie wszedzie iśc w takim stroju :)
    Pozdrawiam + zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. pokaż kilka wersji jak ubierasz sie do szkoły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się, choć w tygodniu rzadko mam kiedy czas zrobić zdjęcia :)

      Usuń
  13. farbujesz często wlosy ?

    OdpowiedzUsuń
  14. czytalam twoje posty z 2012 roku i jest napisane czarne na białym , że farbujesz , więc nie wiem czemu zaprzeczasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wtedy raz farbowałam na jakis rudo-brązowy i juz tego nie robie, jak widac wrocilam do naturalnego koloru :)

      Usuń
  15. niech to będzie Twój pierwszy i OSTATNI raz z galaxy.. te legginy są za krótkie a buty zupełnie nie pasują i psują całość .. MASAKRA

    OdpowiedzUsuń
  16. stresujesz się przed maturą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, chyba jak większość maturzystów :)

      Usuń
  17. kurtka bardzo mi sie podoba :), a ten kosmiczny trend do mnie nie przemawia

    dodaam do obserwowanych :)

    www.classicorcool.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolorystycznie wyszło idealnie! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się ta kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne zdjęcia :)
    zapraszam do mnie http://elizabecauseiheveyou.blogspot.com/2013/03/30.html :)

    OdpowiedzUsuń
  21. kiedy nowy post?

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialnie wygladasz, swietna kurtka:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zawsze byłem sceptycznie nastawiony do tych legginsów, ale u Ciebie mega dobrze wyglądają :)

    Pozdro, Life of a Propser

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.