Classic

Przed kilkoma nowościami, które gromadzą się w mojej szafie w ramach prezentów urodzinowych, mam dla Was prosty i klasyczny zestaw. Wzór wężowy nie jest typowym hitem tego sezonu, ale jestem pewna, że jak wszystko wróci do nas kiedyś jak bumerang. Więc warto go mieć w swojej szafie. Ja jako maniaczka koszul, nie mogłam odpuścić jej zakupu w lumpie za... siedem złotych chyba. Do tego woskowane rureczki i czarne szpileczki. Trochę biżuterii, nowe kolczyki i bransoleta kupione jeszcze podczas tego wielkiego zamówienia z hurtowni. Swoją drogą mam jeszcze kilka rzeczy stamtąd, których Wam nie pokazałam. Lecz spokojnie, kiedyś przyjdzie też ich pora ;)









33 komentarze:

  1. cudnie wyglądasz, wszystko ze sobą idealnie współgra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. z jakiej hurtowni zamawiałas biżuterie?

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz, rewelacyjna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. w koszuli sie zakochałam ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna stylizacja. I buty i koszula iii dodatki!

    OdpowiedzUsuń
  7. + za to, że jesteś ubrana, a nie przebrana.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak prosto, trochę poważnie-elegancko, ale bardzo fajnie :D

    Pozdro, Life of a Propser

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne buty ♥
    Zapraszam na rozdanie w nowym poście :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pokaż tableta będzie więcej wejść

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj czekałam na taki komentarz. Myślę, że każdy już go widział podczas lotu, a jeśli nie to wie z opowiadań znajomych :) Normalnie sensacja dzisiejszego dnia! Choć jeden dzień byłam sławna :D

    OdpowiedzUsuń
  12. to co się stało ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypadł mi i zleciał z piętra na sam dół schodów :) Zabijając prawie kilka osób xd

      Usuń
    2. no to nie źle, chyba jedynie naprawa ?

      Usuń
    3. No własnie nie wiem gdzie u nas w TM naprawiają takie cuda :P Jutro muszę się przejść popytać.

      Usuń
  13. piekne szpileczki :)

    xx
    www.saintinfinity.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna koszula!
    http://flleuur.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdzie są lumpy, które oferują takie wspaniałości? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przejrzałam dziś Twój blog od początku do końca i powiem Ci, że przeszłaś baaardzo pozytywną przemianę! Strasznie mi się podoba Twój blog! :)
    http://mademoisellepatrizia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. O rety jakie to niesamowite.. jak Ty to robisz, że tworzysz tak niepowtarzalne i wyjątkowe stylizacje! Spodnie i koszula.. Rety.. jestem Twoją największą fanką! Cmok Cmok

    OdpowiedzUsuń
  18. cudna klasyczna stylizacja , dziewczyno masz boską figure :)

    OdpowiedzUsuń
  19. You look so pretty! Love your shirt! :)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładnie Ci w tej koszuli. Zestaw prosty i elegancki, a wąż dodaje charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajny look :) koszula jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.