Home sweet home

Święta, święta i po świętach :) Co mamy za oknem każdy widzi. Dziś pokaże Wam na szybko mój strój na wielkanocny obiad. Początkowo chciałam założyć nową koszulę i po prostu spodnie, ale moja mama stwierdziła: Masz tyle ładnych sukienek w szafie. Dlatego postanowiłam zaadaptować na nowo sukienkę, którą widzieliście jakiś rok temu. Teraz w wersji zimowej ze sweterkiem mamy modną spódniczkę z kontrafałdą. Szczerze przyznam, że podpatrzyłam ten pomysł z innego bloga, bo po to one własnie są. Do tego wszystkiego moja nowa kolia, warkocze i pomadka na ustach :)













Check it girls summer dresses

21 komentarzy:

  1. prześliczny kolor ma ta sukienka!
    naprawdę świetnie zgrana z tym sweterkiem ;) świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. tak ładnie Ci w pastelach, a tutaj taaak smutno, szaro.. ;( postaw na kolor.. ! ja wiem, że zima, no ale.. ;)
    i fryzura na 5+ ;D
    pozdrawiam, J.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna stylizacja.piękna spódnica.zapraszam http://ewefiu1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię tego typu zestawy. Sukienka udająca spódnicę świetna. Też często tak robię ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny zestaw! Sukienka świetnie się sprawdza w roli spódniczki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeej, wyglądasz przeuroczo, śliczna spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wiesz sweterki się mechacą , ale od tego jest specjalna golarka .. ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że się ktoś przypieprzy :) Zapomniałam tego zrobić, następnym razem spróbuje się poprawić!

      Usuń
  8. bransoletka nie pasuje wcale do naszyjnika czy pierścionka. ale ogólnie spoko

    OdpowiedzUsuń
  9. super wyglądasz! pozdr i zapraszam do obserwowania i do siebie www.swiat-karinki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wyglądasz ;D

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja! Cudowna spódniczka i kolia! :)
    Obserwuję! :)
    http://mademoisellepatrizia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie. Piękna fryzura.

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie wyglądasz:) piękny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi!! :)
    I really like your blog and your style!
    I´m following you :)
    maybe if you want, you could visit my blog too,
    and if you like it, follow me back!
    http://modacapital-blog.com
    kiss

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.