Trzymaj Fashion

Miało mnie tu nie być, ponieważ został tydzień do rozpoczęcia matur. Jednak nie potrafię żyć tylko nauka i znajduje czas na wiele rzeczy. Paczki, który do mnie dotarły wczoraj i dziś zmotywowały mnie do stworzenia posta.
Zacznę od płaszcza. Początkowo polowałam na klasyczny trencz, ale mój ulubiony lumpex zesłał mi nowiutki  (jeszcze z metkami) płaszcz z h&m. Szkoda było nie wziąć. Poczekałam tylko jeden dzień na promocję -50% i mam. Nowa jest również koszula, których w mojej szafie mogłabym mieć tysiące. Ta ma taki uroczy, kwiatowy wzór, dlatego też ją wybrałam. Co prawda już coś z nią odwaliłam, ale nie powiem.
Na koniec dosłownie ostra torebka, która przyda się na najbliższy tydzień egzaminów.
Myślę, że całość tworzy zestaw jak najbardziej w moim stylu. Teraz czekam na Wasze opinie.











(płaszcz - h&m, torebka - wholesale-dress, bransoletka - mohito, koszula - ahaishopping)

Trzymam Fashion w konkursie z Allegro

42 komentarze:

  1. w jakim lumpexie kupilas ten plaszczyk? swietny post! i oczywiscie Ty rowniez pieknie! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Dukacie. Dziękuję :)

      Usuń
    2. Kto by pomyślał, że w Dukacie można znaleźć taką perełkę. Ja tam raczej nie zaglądam, ale może coś tracę :D Pozdrawiam :*

      Usuń
    3. a gdzie jest ten Dukat?:)

      Usuń
    4. Na placu Kościuszki :)

      Usuń
    5. Dziękuję :)

      Usuń
  2. ten strój jak najbardziej ok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. płaszcz jest obłędny ! i śliczna torebka :*

    OdpowiedzUsuń
  4. torebka jest extra! też chcę taką;)

    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny zestaw :) ta torebka jest genialna !

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko idealnie dopasowane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. spodobały mi się Twoje buty ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny zestaw lecz troche torebka gryzie mi sie z koszulą :) jest plus :D popracuj troche nad mimiką twarzy bo wyglądasz komicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słońce mnie raziło strasznie, może to dlatego :) Lecz postaram się!

      Usuń
  9. Piękna koszula! Chętnie widziałabym ją w swojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Strasznie podoba mi się ten zestaw i to połączenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobają mi się takie zestawy;)
    www.pajpeczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. To chyba jeden z moich ulubionych zestawów. Bardzo mi się podoba. Mam pytanie czy pan prof. M. obniża ocenę końcową osobą zdającym maturę z historii. I moje drugie pytanie : czy miałaś geografię z panią dyrektor? Będę wdzięczna za odpowiedź. Bardzo mi zależy. Jeśli nie masz ochoty odpowiadać tutaj napisz - > igaa400@interia.pl
    P.S Bardzoooooooooooooo mi zależyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję Iga :) Oczywiście, że odpisze.

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystko piekne , ale te buty strasznie mi sie nie podobają :(

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wyglądasz, torebka jest superowa:)

    OdpowiedzUsuń
  16. w jakich sh kupujesz najczęściej ? :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. powodzenia! bardzo ciekawa stylizacja:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowny płaszczyk! gdzie ja byłam gdy Ty czekałaś na obniżkę? ;P

    OdpowiedzUsuń
  20. kopertówka jest fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  21. i jak matura z polskiego i matmy ci poszła ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba dobrze :) Nie chcę zapeszać. Okaże się gdy dostanę wyniki :)

      Usuń
  22. Ślicznie i z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ślicznie wyglądasz, ekstra torebka. :D

    OdpowiedzUsuń
  24. cudna torebka<3

    trzymam kciuki za maturę!!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. ale zazdroszczę :) bardzo fajnie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  26. dla mnie bomba, koszula i spódniczka bosko <3

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.