Sets

Nadal brak czasu, dlatego przygotowałam dla Was moje, subiektywne zestawienia ubrań z bardzo interesującego sklepu. Już od dawna go przeglądam, bo można tam znaleźć wyjątkowe ciuchy, który nie będzie miał nikt w twojej szkole, może mieście. Jeśli chodzi o płatność to odsyłam do innych blogów, gdzie widziałam posty "Step by step" jak kupować i płacić.

And my outfits look like this:

blouse, jacket, shorts, jewelry - click, shoes - zara



dress, coat, necklace - click, shoes, bag and sunglasses - zara


Co sądzicie? Wybrałabyś coś dla siebie?
What do you think?


28 komentarzy:

  1. Awesome outfits <3

    OdpowiedzUsuń
  2. i tak nic nie dostaniesz za darmo;d hahahahah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie ma za darmo :)

      Usuń
    2. nawstawialas tych banerow jak glupia a ty se myslisz ze cos dostaniesz;p

      Usuń
    3. Jak by Tobie proponowali to oczywiście byś odmówił/odmówiła :)

      Usuń
  3. świetne zestawy :)
    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  4. usunęłaś ten post: Ostatni dzień co niby dodałas wczoraj, czy tylko mi sie nie chce wyświetlic?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Usunęłam :) On był opublikowany przez 5 minut, skąd anonim miał link? :)

      Usuń
  5. Jak zakończenie szkoły? Jaka średnia?Gdzie na studia?
    :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakończenie jak zakończenie :) Cieszę się, ale też smucę, że to koniec jakiegoś etapu w moim życiu. Średnia 4.37 chyba. Studia? Tam gdzie się dostanę ;d

      Usuń
  6. Kilka rzeczy bardzo w moim klimacie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jejciu jaki super blog ♥
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. niezle ci idzie hejtowanie ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam szczerze co myślę o Twoim stroju na FW. Chyba ktoś tutaj nie rozróżnia hejtowania od krytyki. No i takie komentarze też należy akceptować :)

      Usuń
  9. Po pierwsze to nie napisałaś co sądzisz tylko napisałaś chamskie zdanie. Jakbyś była nie wiadomo kim :)
    Po drugie wchodzisz na mojego bloga tylko po to żeby negatywnie skomentować, bo wiecznie Ci się coś nie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam tylko jedno zdanie, bo własnie nie chciałam hejtować i wytykać co jest źle :) Wiecznie? Nie przypominam sobie, żebym często wchodziła na twojego bloga i równie często negatywnie komentowała :)

      Usuń
    2. Popieram Sami :) !
      Sami nie dziw się. Ci co mówią najwięcej o własnym stylu i o ocenianiu innych przez innych mają najwięcej do powiedzenia.

      Usuń
    3. Tak, mam dużo do powiedzenia :) I chyba też muszę zaprosić koleżanki do poparcia mnie :D

      Usuń
    4. hahahahah. Olga nie przejmuj się, bo Samanta jest żałosna. Wszyscy o tym wiemy :)

      Usuń
  10. 1 i 3 outfit genialny!<3

    Obserwuję Cię!Będzie mi mega miło jak się odwdzięczysz!
    Buziaki!
    imluckylady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne sety, w pierwszym piekna bluzka <3


    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. I comment whenever I especially enjoy a article on a website or I have something to add to the discussion.
    Usually it's a result of the fire communicated in the post I looked at. And after this article "Sets". I was actually moved enough to write a commenta response ;-) I do have a couple of questions for you if you do not mind. Could it be just me or does it give the impression like some of the comments come across like coming from brain dead folks? :-P And, if you are posting at other places, I'd like
    to keep up with anything new you have to post. Could you make a list all of your communal pages like your linkedin profile, Facebook page or twitter feed?


    Here is my webpage slendertone pads ()

    OdpowiedzUsuń
  13. I have been browsing on-line greater than 3 hours nowadays,
    yet I by no means discovered any interesting article like yours.
    It's lovely worth sufficient for me. In my opinion, if all website owners and bloggers made good content material as you did, the net can be a lot more useful than ever before.

    Here is my web-site; authentic designer sunglasses

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.